Jedną z części systemu stanowi panel administracyjny przeznaczony dla dyrektorów sprzedaży. Z poziomu dodatku do Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel użytkownik może ustalić nową trasówkę dla handlowca, odrzucić lub zatwierdzić trasówki przesłane z aplikacji mobilnej oraz przejrzeć wizyty – zamówienia, akcje merchandising-owe. Ewidencjonowane jest także zakończenie wizyty u danego kontrahenta, jak i zamknięcie dnia przez handlowca oraz przyjmowanie płatności, wystawianie faktur i fiskalizacja. Możliwe jest również przefiltrowanie danych i eksport do pliku Excel.
Ponadto z poziomu modułu dodatkowego do Symfonia ERP Handel, użytkownik może dokonywać zmian w zakresie planów sprzedażowych, wgrywać obrazy towarów, dodawać różnego rodzaju akcje marketingowe, a także ustalać limity kupieckie dla kontrahentów oraz grup kontrahentów. Użytkownik ma także możliwość przypisywania odbiorców do handlowców oraz ustalania zastępstw dla handlowców. Dodatek umożliwia podgląd historii wydruków oraz płatności wysłanych aplikacji mobilnej.
Ustawienia rozwiązań dodatkowych
Ustawianie dodatkowych statusów zamówienia
Ustawienia dotyczące obliczania rabatu
Ustawienia dotyczące obliczania stawek VAT
Wydruk faktury z kodami paskowymi
Przenoszenie rodzaju towaru do kategorii towaru