Instrukcja administratora > Portal dla pracowników > Logowanie przez internet > Oferty pracy w internecie

Drukuj

Oferty pracy w internecie

W skład portalu dla pracowników wchodzi również moduł rekrutacji. Na stronie głównej portalu przed zalogowaniem, czyli w oknie logowania do portalu, moży opublikować oferty pracy. W zależności od ustawień w środowisku WWW (parametr Udostępnianie ofert pracy na zakładce FUNKCJONALNOŚĆ/Dodatki) oferty pracy mogą być widoczne w opcji dodatkowej podczas logowania, na stronie głównej logowania lub tylko oferty pracy bez możliwości logowania.

Udostępnianie ofert pracy w internecie możemy przeprowadzać na dwa sposoby:

ręcznie - w menu Okna - Stanowiska (patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Opis stanowisk pracy) należy przy wybranych stanowiskach włączyć opcję [X] Wakat (przy włączonej opcji [X] Aktywne)

automatycznie - patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Obsada stanowisk

220701

Na liście oferowanych stanowisko pojawia się nazwa stanowiska oraz podstawowe zadania, wykonywane na tym stanowisku. Po rozwinięciu danej oferty (zobacz więcej...) pojawia się pełny opis stanowiska pracy, który należy wcześniej uzupełnić w bibliotece stanowisk (patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Opis stanowisk pracy):

Nazwa - nazwa stanowiska

Opis - ogólny opis stanowiska pracy

Zadania - główne zadania, wykonywane na danym stanosiku

Kwalifikacje - lista wymaganych kwalifikacji

Pracodawca - nazwa firmy, w której jest wakat, w przypadku wersji wielofirmowej oferta może zawierać wolne stanowiska pracy w różnych firmach

Przycisk Wypełnij aplikację otwiera możliwość aplikowania na dane stanowisko - patrz Rekrutacja przez internet. Wprowadzone dane rekruta pojawią się w programie w menu Okna-Rekrutacja (patrz PLANOWANIE ZATRUDNIENIA - Rekrutacja) i rozpoczną proces rekrutacji.