Instrukcja użytkownika > Ewidencja pracowników > Dane podstawowe > Teczka pracownika

Drukuj

Teczka pracownika

Program umożliwia prowadzenie teczek pracowniczych, czyli wszystkich dokumentów załączonych do pracowników. Teczka pracownika b10_showdoc (Enter na pracowniku, Dokumenty - Enter) umożliwia szybki wgląd w oryginały załączonych dokumentów. Jeśli na pasku głównym nie ma przycisku teczki pracownika, należy go uaktywnić w Konfiguracji pasków klikając prawym klawiszem myszy na dowolnym przycisku okna głównego.

52200r_img1

Nowego załącznika nie wprowadzamy wprost w ewidencji dokumentów pracownika, lecz przypisujemy b10_importmak(Wczytaj dokument) do pozycji w innych oknach. Nazwy dokumentów, które będą znajdować się w teczce pracownika musimy wpierw ustawić w ewidencjach źródłowych (patrz Rozpoczęcie pracy - Okno główne - Funkcje dostępne w każdym oknie - Załączane dokumenty). Tak więc do ewidencji badań lekarskich powinniśmy przypisać dokument Badania lekarskie, do historii zatrudnienia dokument Świadectwo pracy, a do Listy pracowników Kwestionariusz osobowy.

Przegląd załączonych dokumentów umożliwia przycisk b10_show Pokaż dokument.

Dodatkowo możemy przeglądać dokumenty z wybranej teczki kadrowej, wybierając ją odpowiednio we właściwościach b10_tryb (F4).