Instrukcja użytkownika > Ewidencja pracowników > Dane podstawowe > Adresy | | Drukuj |
Po kliknięciu w adresy pracownika wypełniamy:
•Adres zameldowania - uzupełniamy wszystkie pola, przy wprowadzaniu miejscowości możemy skorzystać z biblioteki wszystkich miejscowości - wtedy automatycznie uzupełnią się pola: Miejscowość, Gmina, Kod GUS gminy, Powiat i Województwo
W przypadku adresów zagranicznych klawiszem Del usuwamy zawartość pola Województwo.
•Adres zamieszkania - jeśli adres zamieszkania jest inny niż adres zameldowania, klikamy w inny adres i korygujemy adres zamieszkania; jeśli wybrany jest adres jak zameldowania - nie możemy zmieniać danych w adresie zamieszkania - są one zmieniane automatycznie przy zmianie adresu zameldowania
•Adres do korespondencji - możemy ustalić jak zameldowania, jak zamieszkania lub wprowadzić inny adres
•Osoba zawiadamiana o wypadku - wpisujemy imię i nazwisko osoby, adres wybieramy z listy wcześniej wpisanych lub wpisujemy inny adres
•Siedziba Sądu Pracy, Siedziba Kom.Pojedn. - informacje te wprowadzamy tylko wtedy, gdy są inne niż te, które zostały wprowadzone w Danych firmy (patrz Rozpoczęcie pracy - Wprowadzanie danych firmy)
Przyciskiem OK zatwierdzamy wprowadzone dane.
Szybkie przechodzenie pomiędzy adresami poszczególnych pracowników umożliwiają klawisze Ctrl PgDn oraz Ctrl PgUp.
Program umożliwia wydruk naklejek adresowych dla pracowników. W tym celu na liście pracowników należy z menu drukowania
wybrać pozycję Naklejki adresowe.
Adresy pracowników możemy również zaimportować z zewnątrz, jeśli przygotujemy wcześniej plik tekstowy (TXT) lub arkusz w Excelu (XLSX) z danymi w odpowiednim formacie. Przykładowe pliki z danymi do importu znajdziemy w podkatalogu EXPORT.