Raporty > Okno Środki trwałe > Środki przyjęte do użytkowania - graficzny | | Drukuj |
Tworzy zestawienie środków trwałych przyjętych do użytkowania w wybranym okresie.
Miejsce wywołania
Z okna Raporty otwartego przyciskiem polecenia w oknie Środki trwałe.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawi się okno dialogu, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki raportu wyświetlane są w oknie Widok wydruku.
W okresie:
W polach Od i Do należy wprowadzić daty graniczne okresu, dla którego będzie wykonane zestawienie. Przycisk otwiera kalendarz.
Wartości
Z grupy opcji należy wybrać dla jakiej metody amortyzacji powinno być wykonane zestawienie. Dostępne są opcje:
•Bilansowe
•Podatkowe
Grupowanie środków
W tej ramce należy określić sposób grupowania środków w raporcie.
Grupowanie według
Z tego opuszczanego pola listy należy wybrać sposób grupowania środków w raporcie spośród następujących możliwości:
•brak grupowania
•KŚT
•szablonów księgowania
•kont środków
•kont umorzeń
•grup środków
•miejsc użytkowania
•osób odpowiedzialnych
•cech środków
•rodzajów środków
•znaczników
Grupa
To opuszczane pole listy uaktywnia się, gdy zostanie powyżej wybrane grupowanie według cech środków. Można tu wybrać nazwę zestawu cech.
Opis raportu
W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany w raporcie.
Wykonaj
Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu.
Anuluj
Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.