Raporty > Okno Środki trwałe > Okno Inwentaryzacji środków trwałych > Inwentaryzacja - arkusz spisu - graficzny | | Drukuj |
Tworzy listę środków trwałych, dla których będzie przeprowadzany spis z natury. Lista stanowi podstawę pracy komisji dokonującej spisu z natury środków trwałych.
Miejsce wywołania
Z okna Raporty otwartego przyciskiem polecenia w oknie Inwentaryzacja środków trwałych.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawi się okno dialogu, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki raportu wyświetlane są w oknie Widok wydruku.
Skład komisji inwentaryzacyjnej
W kolejnych polach należy wpisać członków komisji prowadzącej inwentaryzację. Jeżeli pola pozostaną puste to na wydruku pojawią się tylko numer i miejsce na ręczne wpisanie nazwisk.
Spis rozpoczęto
W tym polu należy wprowadzić datę rozpoczęcia spisu. Podpowiadana jest bieżąca data operacji w programie. Jeżeli pole pozostanie puste to na wydruku pojawi się tylko miejsce na ręczne wpisanie daty. Przycisk otwiera kalendarz.
Wycenił (imię i nazwisko)
W tym polu należy wpisać imię i nazwisko osoby dokonującej wyceny inwentaryzowanych środków. Jeżeli pole pozostanie puste to na wydruku pojawią się tylko miejsce na ręczne wpisanie nazwiska.
Dodaj pola "Cena" i "Wartość"
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje dodanie w tabeli kolumn o wymienionych nazwach.
Drukuj części składowe środków
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje drukowanie na liście każdej części składowej, jeżeli środek trwały jest skompletowany z wielu części.
Dodaj X pustych wierszy na końcu arkusza
W tym polu należy wpisać ile pustych wierszy powinno być dodatkowo umieszczone na liście w celu dopisania środków trwałych nie ujętych w zestawieniu do inwentaryzacji.
Opis raportu
W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany w raporcie.
Wykonaj
Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu.
Anuluj
Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.