Środki trwałe > Okno opisu środka trwałego > Miejsca > Dialog Dokumenty zmiany miejsca użytkowania | | Drukuj |
W tym dialogu można przeprowadzić operację ustalenia dokumentów potwierdzających wykonanie operacji związanych ze zmianami miejsc użytkowania środków trwałych.
Dokument przypisania środka do miejsca
Z tego opuszczanego pola listy można wybrać typ dokumentu (nazwę raportu, który zostanie wykonany w celu utworzenia dokumentu) potwierdzającego wykonanie operacji przypisania środka do miejsca użytkowania.
Dokument zmiany miejsca użytkowania
Z tego opuszczanego pola listy można wybrać typ dokumentu (nazwę raportu, który zostanie wykonany w celu utworzenia dokumentu) potwierdzającego wykonanie operacji zmiany miejsca użytkowania środka.
Dokument usunięcia środka z miejsca
Z tego opuszczanego pola listy można wybrać typ dokumentu (nazwę raportu, który zostanie wykonany w celu utworzenia dokumentu) potwierdzającego wykonanie operacji usunięcia środka z miejsca użytkowania.
Drukuj dokumenty w trakcie wykonywania operacji
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje wykonanie raportu, tworzącego gotowy do wydrukowania dokument bezpośrednio po przeprowadzeniu operacji.
Dokument potwierdzający wykonanie operacji może być wydrukowany później z okna Operacje.
Zmień
Ten przycisk powoduje zatwierdzenie wprowadzonych w oknie dialogu zmian. Będą one obowiązywać dla wszystkich następnych operacji związanych ze zmianami miejsc użytkowania środków trwałych.
Anuluj
Ten przycisk powoduje zamknięcie dialogu bez wykonywania zmian.