Kartoteki > Kartoteka Kontrahenci > Kartoteka Kontrahenci stali > Kontrahent - okno > Nowa umowa kontrahenta - kreator | | Drukuj |
Aby dodać nową umowę kontrahenta należy zrealizować operacje opisane w poszczególnych oknach kreatora umów.
Numer – należy wpisać numer kolejny umowy Miejscowość – należy wpisać miejscowość, gdzie została zawarta umowa. Data dokumentu – należy w oknie kalendarza wybrać datę podpisania umowy. Data rozpoczęcia – należy w oknie kalendarza wybrać datę rozpoczęcia umowy e-Pieczęć – należy wybrać na liście e-Pieczęć (lista podpowiada ostatnio wybrane pieczęcie). Można też zaznaczyć na liście Wybierz i w oknie Wybór elementów: e-Pieczęcie wybrać z bazy wszystkich pieczęci odpowiednią e-Pieczęć. Wybór e-Pieczęci pojawia się w sytuacji zaznaczenia w danych firmy parametru Do podpisywania faktur używaj e-Pieczęci firmowej. Przy odznaczonym parametrze program zaproponuje e-Podpis. Adres e-mail – należy wpisać adres na który będziemy wysyłać e-Dokumenty. Kontrahent – należy na liście wybrać kontrahenta (lista podpowiada ostatnich wybranych kontrahentów). Można też zaznaczyć na liście Wybierz i w oknie Wybór elementów: Kontrahenci wybrać z bazy wszystkich kontrahentów odpowiedniego kontrahenta.
|
Panel Dodatkowe parametry umowy
dane zawarcia umowy – siedziba odbiorcy dane podstawowe kontrahenta – NIP odbiorcy, REGON lub PESEL odbiorcy Osoba reprezentująca odbiorcę – w to pole należy wpisać dane osoby kontaktowej kontrahenta. Osoba reprezentująca dostawcę – w to pole należy wpisać dane osoby kontaktowej w firmie. Termin powiadomienia o zmianie (w dniach) – w to pole należy wpisać ilość dni na powiadomienie kontrahenta o wysłaniu faktury papierowej Termin rozwiązania umowy (w dniach) – w to pole należy wpisać ilość dni (ale nie więcej niż 30) do rozwiązania umowy. Adres e-mail dostawcy – w to pole należy wpisać adres email firmy. Adres e-mail odbiorcy – w to pole należy wpisać adres email kontrahenta.
|
Okno z automatycznie wygenerowaną umową, z możliwością edycji i naniesienia zmian. Drukuj – zaznaczenie pola powoduje wydrukowanie wersji papierowej umowy. Podpisz – zaznaczenie pola powoduje podpisanie umowy.
|
Wybranie przycisku Zakończ kończy proces wprowadzania danych i wygenerowanie umowy. |
Przyciski poleceń widoczne na dole okna kreatora:
Anuluj – powoduje wycofanie się z aktualnie wykonywanej czynności bez zapamiętywania wprowadzonych zmian.
Wróć – powraca do poprzedniej strony.
Dalej – wyświetla następną stronę wprowadzania danych.
Zakończ – kończy proces wprowadzania danych.