Instrukcja administratora > Definiowanie i nadzór > Dekretacja kosztów wynagrodzeń > Zestawienia kosztowe | | Drukuj |
Przed sporządzeniem zestawienia musimy je najpierw zdefiniować. Wchodzimy Definicje - Zestawienia kosztowe. Możemy przygotować 8 indywidualnych zestawień kosztowych.
Na zakładce Pozycja wprowadzamy:
•Nazwa zestawienia - własna nazwa zestawienia
•Segregacja wg – sposób uporządkowania danych z list płac
•Podział na – określamy, co ma być zebrane w jednym wierszu zestawienia
•Pomiń puste – przy ustawieniu tej opcji, pominięte zostaną te wiersze zestawienia, w których nie ma żadnych wartości, przy wyłączonej opcji zostaną wydrukowane również wiersze puste
•Elementy zestawienia - program rozbija poszczególne składniki zestawienia wg struktury kosztów na:
oWszystko - szczegółowo na działy i zlecenia oraz dodatkowo suma działów i suma zleceń
oTylko działy - szczegółowo na działy bez rozbicia na zlecenia
oTylko zlecenia - szczegółowo na zlecenia bez rozbicia na działy
oTylko działy/zlecenia - szczegółowo na działy i zlecenia
•Dostępne składniki i pola – lista wszystkich kosztowych składników wynagrodzeń i pól systemowych
•Składniki i pola na zestawieniu – składniki, które zostaną ujęte w zestawieniu, wybrane (lub przeciągnięte) z dostępnych kosztowych składników; składnikom wprowadzonym do tego okna automatycznie nadaje się właściwość do zestawienia kosztów
Lista składników ujętych w zestawieniu może być inna niż składników przypisanych do rodzajów kosztów, składniki nie przypisane do żadnego rodzaju kosztów również rozbiją się odpowiednio w zestawieniu.
•Aktywny – możliwe do przygotowania są tylko zestawienia aktywne
Z przygotowanych tutaj zestawień możemy tworzyć zestawienia kosztów (Raporty-Zbiorówki). Dostępne będą jednak tylko zestawienia zaznaczone jako Aktywne.