Instrukcja administratora > Definiowanie i nadzór > Dekretacja kosztów wynagrodzeń > Zestawienia kosztowe

Drukuj

Zestawienia kosztowe

Przed sporządzeniem zestawienia musimy je najpierw zdefiniować. Wchodzimy Definicje - Zestawienia kosztowe. Możemy przygotować 8 indywidualnych zestawień kosztowych.

151301

Na zakładce Pozycja wprowadzamy:

Nazwa zestawienia - własna nazwa zestawienia

Segregacja wg – sposób uporządkowania danych z list płac

Podział na – określamy, co ma być zebrane w jednym wierszu zestawienia

Pomiń puste – przy ustawieniu tej opcji, pominięte zostaną te wiersze zestawienia, w których nie ma żadnych wartości, przy wyłączonej opcji zostaną wydrukowane również wiersze puste

Elementy zestawienia - program rozbija poszczególne składniki zestawienia wg struktury kosztów na:

oWszystko - szczegółowo na działy i zlecenia oraz dodatkowo suma działów i suma zleceń

oTylko działy - szczegółowo na działy bez rozbicia na zlecenia

oTylko zlecenia - szczegółowo na zlecenia bez rozbicia na działy

oTylko działy/zlecenia - szczegółowo na działy i zlecenia

Dostępne składniki i pola – lista wszystkich kosztowych składników wynagrodzeń i pól systemowych

Składniki i pola na zestawieniu – składniki, które zostaną ujęte w zestawieniu, wybrane (lub przeciągnięte) z dostępnych kosztowych składników; składnikom wprowadzonym do tego okna automatycznie nadaje się właściwość do zestawienia kosztów

Lista składników ujętych w zestawieniu może być inna niż składników przypisanych do rodzajów kosztów, składniki nie przypisane do żadnego rodzaju kosztów również rozbiją się odpowiednio w zestawieniu.

Aktywny – możliwe do przygotowania są tylko zestawienia aktywne

Z przygotowanych tutaj zestawień możemy tworzyć zestawienia kosztów (Raporty-Zbiorówki). Dostępne będą jednak tylko zestawienia zaznaczone jako Aktywne.