Instrukcja administratora > Definiowanie i nadzór > Kartoteki wynagrodzeń

Drukuj

Kartoteki wynagrodzeń

Kartoteki podzielone zostały na dochodowe (określające miesiące wypłat) i wynagrodzeń (określające miesiące pracy, za które wypłacamy wynagrodzenia). Kartoteki dochodowe mają ściśle określony format i składniki, natomiast pozycje kartotek wynagrodzeń możemy określić sami.

151001

W menu głównym wybieramy Definicje - Kartoteki wynagrodzeń - ukazuje się lista kartotek wynagrodzeń. Korzystać będziemy z tych zaznaczonych jako Aktywne – standardowo jedna. Przechodzimy na Pozycje i z listy wszystkich składników wynagrodzeń i pól systemowych (Dostępne składniki i pola) wybieramy te, które chcemy posiadać w danej kartotece (Składniki i pola na kartotece).

Forma wydruku - przy większej ilości składników na zestawieniu wybieramy formę opisową (Kolumny), przy kilku składnikach wybieramy formę tabeli (Tabelka) i określamy parametry wydruku tabeli

Kolejność - standardowo program sam ustala kolejność składników na wydruku kartoteki zgodnie z ułożeniem w definicji list płac (wg definicji list płac), jeśli chcemy zmienić tę kolejność, musimy zaznaczyć opcję Wg definicji kart.wynagr. i ustalić własną kolejność w okienku Składniki i pola na zbiorówce (odpowiednio przeciągając myszką składniki)

Wydruki kartotek sporządzamy z pozycji Raporty – Kartoteki wynagrodzeń dla grupy pracowników lub bezpośrednio z listy pracowników (F2) lub b10_print dla konkretnego pracownika.