Okno otwiera się po wybraniu przycisku Oblicz lub zakładki Wynik w oknie Przeksięgowania. W oknie prezentowany jest wynik przeksięgowania. Po przeanalizowaniu zapisów można wystawić dokument prosty za pomocą przycisku Wystaw lub powrócić do okna założeń i zmienić kryteria przeksięgowania.
Elementy okna
Wystaw – umożliwia wystawienie dokumentu prostego, będącego odzwierciedleniem prezentowanych zapisów,
Exsport – przesyła tabelę z zapisami do Excela,
Typ dokumentu – użytkownik może wybrać z listy typ dokumentu dla przeksięgowania. Na liście znajdują się dokumenty obsługiwane jak dokument prosty (aktywne i takie, do których użytkownik ma prawo).
Data dokumentu – data wystawionego dokumentu,
Numer własny dokumentu – numer dokumentu prostego,
Treść dokumentu – treść dokumentu i pozycji,
Z rozbiciem – wystawiony dokument będzie zawierał pozycje przeksięgowania z rozbiciem na poszczególne zapisy,
Bez rozbicia – każda pozycja wystawionego dokumentu będzie składała się z dwóch zapisów.
Jeśli na podstawie kryteriów przeksięgowania powstanie pozycja nie bilansująca się, to taka pozycja zostanie oznaczona kolorem żółtym. Nie będzie możliwe wówczas wystawienie dokumentu.