Kartoteki > Kartoteka Urzędy > Urząd | | Drukuj |
Okno to umożliwia wprowadzanie, przeglądanie i modyfikowanie wszystkich danych związanych z urzędami w zakresie zależnym od uprawnień użytkownika.
Aby zmodyfikować dane wprowadzonego do kartoteki urzędu, należy dwukrotnie kliknąć lewym klawiszem myszki w wybranym polu lub zaznaczyć pozycję, która ma być aktualizowana (klikając jednokrotnie lewym klawiszem myszki lub przenosząc się w wybrane pole tabulatorem) i wybrać literę lub cyfrę z klawiatury, inicjując tym samym chęć edycji danych. Można również z menu kontekstowego (dostępnego po kliknięciu w wybranym polu prawym klawiszem myszy) wybrać polecenie Edytuj (Ctrl+Enter).
Dane podstawowe
Kod urzędu – unikalny symbol urzędu identyfikujący go na listach.
Pozycja – program nada automatycznie kolejny numer. Numer ten wykorzystywany będzie przy księgowaniach kartoteki jako grupy kont analitycznych.
Nawa urzędu – pełna nazwa urzędu. Pole musi być wypełnione w sposób unikalny, aby można było zapisać dane urzędu do kartoteki.
Ulica, Nr domu, Miejscowość, Kod – dane adresowe urzędu.
Rachunek (bankowy)
Nazwa banku, Numer rachunku – podaj nazwę banku i numer rachunku używanych do rozliczeń z urzędem.
SWIFT/BIC – kod SWIFT/BIC identyfikujący bank przy przelewach zagranicznych.
Przelewy do urzędów skarbowych realizowane w walucie Euro, w Repozytorium Dokumentów dostępne są w grupie przelewów walutowych.
Pozostałe
Kod urzędu skarbowego – czterocyfrowy kod identyfikacyjny urzędu skarbowego. Pole należy wypełnić dla urzędów, do których generowane będą pliki JPK.
Status: – określa, czy dany urząd jest aktualnie aktywny, czy nie.
Przyciski poleceń
Anuluj – unieważnia aktualnie wprowadzane dane o pracowniku.
Zapisz – umożliwia zapis wprowadzonych informacji o pracowniku.
Zobacz także:
Dialog wyboru wyświetlanych pozycji kartoteki