Lista raportów > Historia zmian | | Drukuj |
Okno otwiera się po wybraniu Raporty (Ctrl+2) > Historia zmian.
Dla prawidłowej chronologii dat dla rejestrowanych zdarzeń, serwer SQL oraz stanowiska robocze powinny mieć zsynchronizowany czas oraz ustawioną taką samą strefę czasową.
Okno prezentuje listę wykonanych przez użytkowników czynności. Ewidencjonowane są zmiany dokumentów oraz ważnych elementów z punktu widzenia pracy z programem, wpływających na wyniki prezentowane przez system. Dodatkowo dla celów zgodności z przepisami (ustawa o ochronie danych osobowych) ewidencjonowane są wszelkie dostępy, zmiany i pobieranie danych z kartoteki pracowników.
Historia zmian nie rejestruje modyfikacji wykonywanych w dekretacji dokumentu.
Podwójne kliknięcie na wybranej pozycji listy otwiera okno elementu (dokumentu lub kontrahenta), dla którego zarejestrowana została zmiana.
Przyciski
Eksport – zapisuje do pliku XLS i otwiera wybrane pozycje listy w arkuszu MS Excel.
Wydruk – zapisuje wybrane pozycje listy do pliku PDF.
Odśwież – wczytuje ponownie wyświetlane dane.
Filtry
Z prawej strony znajduje się panel wyboru filtrów z predefiniowanymi podstawowymi filtrami. Wybierz filtr aby go zastosować.
Użytkownik może dodawać i modyfikować własne filtry za pomocą przycisków na górnym pasku panelu filtrów.
Kolumny i dane
Nazwa kolumny |
Opis |
Identyfikator |
Unikalny numer identyfikacyjny wpisu w historii. |
Data wpisu |
Data rejestracji operacji. |
Użytkownik |
Nazwa konta użytkownika wykonującego operację. |
Rok |
Rok obrachunkowy operacji. |
Kategoria |
Rodzaj operacji: •Dokument •Pracownik •Kontrahent |
Typ operacji |
Rodzaj czynności: utworzenie, modyfikacja, usunięcie. |
Nazwa |
Doprecyzowanie nazwy kategorii rejestrowanej zmiany: •Dok. koryg. •Rejestr VAT •Dane pracownika •Dane kontrahenta |
Źródło |
Miejsce wykonania operacji: bufor lub księgi. |
Kod |
Symbol typu dokumentu, którego dotyczy operacja. |
Numer ewidencyjny |
Numer ewidencyjny dokumentu. |
Numer |
Numer dokumentu. |
Opis |
Szczegóły wykonanej operacji np: Zmieniono: [Data dokumentu]: z "2022-01-21" na "2022-01-01", [Data operacji]: z "2022-01-21" na "2022-01-01" |
Kod modułu |
Identyfikator modułu Symfonia, w którym wykonano operację. FKF - Finasne i Księgowość HMF - Handel RDF - Repozytorium dokumentów |
ID elementu |
Identyfikator modyfikowanego elementu w kartotece. |
Układ kolumn
Okno umożliwia zdefiniowanie i zapisanie własnych układów kolumn.
Więcej informacji - układ kolumn >>
Szybkie wyszukiwanie
Pole Szukaj umożliwia szybkie przefiltrowanie aktualnie prezentowanej listy pod kątem wprowadzonej frazy.