Ustawienia
Ustawienia administracyjne są wykorzystywane przez administratora w celu przystosowania modułu do wykorzystywania przez użytkowników. Ustawienia te są niedostępne dla użytkowników, nie posiadających uprawnień do administrowania programem. Związane jest to z koniecznością posiadania dodatkowej wiedzy, aby nie dokonać zmian utrudniających wykorzystywanie modułu.
Rejestracja, aktywacja i wprowadzanie użytkowników oraz nadawanie im praw przeprowadzane jest administracji Symfonia ERP.
Repozytorium Dokumentów ma wygląd okien i sposób obsługi zgodny z ogólnymi zasadami ustalonymi dla środowiska Windows. Występują jednak pewne cechy charakterystyczne jedynie dla tego programu. Zostały one opisane w tym rozdziale. Ponadto przypomnimy tu podstawowe zasady zapewniające bezpieczeństwo danych.
Okno składa się z obszarów:
Konfiguracja systemów bankowych >>
Wybór obszaru ma wpływ na zawartość prawej części okna. W zależności od wybranego obszaru zmienia się okno z listą elementów w prawej części okna, pasek narzędziowy nad listą, jak też sama lista.
W dolnej części okna widoczny jest panel z zakładkami wyświetlającymi szczegółowe dane wybranego na liście elementu. Każda zakładka pokazuje jakieś zgrupowane cechy wybranego elementu. Dla poszczególnych rodzajów dokumentów będą to:
Zobacz również: