Ustawienia > e-pieczęcie > e-pieczęć szczegóły | | Drukuj |
Okno prezentuje informacje dotyczące danej pieczęci elektronicznej:
Nazwa – w tym polu pojawia się nazwa e-pieczęci. Pole jest edycyjne.
Adres e-mail – adres e-mail firmy.
Ważna od – klikając w przycisk należy w oknie kalendarza wybrać datę od kiedy jest ważna e-pieczęć.
Ważna do – klikając w przycisk należy w oknie kalendarza wybrać datę do kiedy jest ważna e-pieczęć.
Aktywna – to pole wyboru określa aktywność lub nieaktywność pieczęci, czyli to, czy pojawia się na listach wyboru w programie, czy też nie.
Domyślna – zaznaczenie tego pola powoduje, że tworzona pieczęć będzie się podpowiadać domyślnie przy podpisywaniu e-Dokumentu.
Odcisk palca – wynik funkcji skrótu na podpisie elektronicznym. Funkcja skrótu przyporządkowuje dowolnie dużej liczbie krótką, pseudolosową wartość.
Przyciski poleceń:
Zapisz – zapisuje wprowadzone dane.
Anuluj – powoduje wycofanie się z aktualnie wykonywanej czynności bez zapamiętywania wprowadzonych zmian.