Ustawienia > Prawa efektywne | | Drukuj |
Dostęp do e-Deklaracji – umożliwia dostęp do gałęzi e-Deklaracje w Repozytorium Dokumentów. Podpisywanie e-Deklaracji – umożliwia podpisywanie e-deklaracji. Prawo do operacji wdrożeniowej – umożliwia migrację deklaracji. Usuwanie e-Deklaracji – umożliwia usuwanie e-deklaracji. Wysyłanie e-Deklaracji – umożliwia wysyłanie e-deklaracji na bramkę Ministerstwa Finansów. |
Dodawanie potwierdzeń i rezygnacji do umowy o wymianie e-Faktur – umożliwia dodawanie potwierdzeń do umowy o wymianie e-faktur. Dostęp do e-Podpisów innych użytkowników – umożliwia dostęp do podpisów elektronicznych innych użytkowników. Edycja e-faktur podpisanych – umożliwia edycję podpisanych e-faktur. Edycja e-faktur wysłanych – umożliwia edycję e-faktur wysłanych do kontrahenta. Podpisywanie e-faktur – umożliwia podpisywanie e-faktur podpisem elektronicznym. Podpisywanie umów – umożliwia podpisywanie umów podpisem elektronicznym. Usuwanie e-faktur podpisanych – umożliwia usunięcie podpisanych e-faktur. Usuwanie e-faktur wysłanych – umożliwia usunięcie e-faktur wysłanych do kontrahenta. Weryfikacja e-Podpisu – umożliwia zweryfikowanie autentyczności pochodzenia oraz integralności otrzymywanych e-faktur. Wysyłanie dokumentów do kontroli skarbowej – umożliwia wysyłanie dokumentów do kontroli skarbowej. Wysyłanie umów – umożliwia wysyłanie umów. Zarządzanie certyfikatami kontrahentów – umożliwia dodanie e-podpisu dla kontrahenta. Zarządzanie e-Pieczęciami – umożliwia dodawanie i edycję pieczęci firmy. Zarządzanie e-Podpisami – umożliwia dodawanie i edycję własnego podpisu. Zarządzanie umowami – umożliwia zarządzanie umowami. Zmiana rodzaju faktury z e-faktury na dokument papierowy – umożliwia w trybie zgody domniemanej zmianę domyślnego rodzaju faktury z e-faktury na dokument papierowy. Zmiana statusu – umożliwia zmianę statusu e-faktur zakupu. |
Akceptacja i odrzucanie przelewów – umożliwia akceptację i odrzucanie przygotowanych e-przelewów. Anulowanie przelewów – umożliwia anulowanie przelewów ze statusem Wysłany. Dostęp do przelewów – umożliwia dostęp do grupy dokumentów Przelewy. Dostęp do wyciągów i operacji – umożliwia dostęp do wyciągów i operacji bankowych. Edycja przelewów – umożliwia edycję e-przelewów. Edycja systemów bankowych – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie systemów bankowych. Import przelewów – umożliwia import z pliku XML w kartotece e-przelewy. Łączenie przelewów z operacjami – umożliwia łączenie przelewów z operacjami bankowymi. Odbieranie operacji bankowych i wyciągów – umożliwia odbieranie operacji i wyciągów bankowych. Usuwanie operacji bankowych i wyciągów – umożliwia usuwanie operacji i wyciągów bankowych. Usuwanie przelewów – umożliwia usuwanie przelewów z kartoteki. Wysyłanie przelewów – umożliwia wysyłane przelewów z kartoteki. Zlecanie przelewów – umożliwia wprowadzanie przelewów przelewów bezpośrednio z kartoteki. |
Akceptacja i odrzucanie dokumentów – umożliwia wykonanie akcji akceptowania i odrzucania dokumentów. Dostęp do raportów JPK – umożliwia dostęp do gałęzi Raporty JPK w Repozytorium Dokumentów. Edycja dokumentów – umożliwia edycję dokumentów. Import dokumentów – umożliwia import dokumentów obcych. Korzystanie z serwisu miedzyfirmami.pl – umożliwia korzystanie w serwisu miedzyfirmiami.pl. Tworzenie dokumentów z nieznanych plików – umożliwia tworzenie dokumentów z nieznanych plików. Usuwanie dokumentów – umożliwia usuwanie dokumentów. Usuwanie raportów JPK – umożliwia usuwanie raportów JPK. Usuwanie uzgodnień – umożliwia usunięcie uzgodnień. Wysyłanie dokumentu do kontrahenta – umożliwia wysyłanie dokumentów do kontrahenta. Wysyłanie raportów JPK – umożliwia wysyłanie raportów JPK. Zarządzanie parametrami pracy – umożliwia dostęp do ustawień parametrów pracy i danych autoryzacyjnych dla repozytorium dokumentów. |