Strona startowa

Drukuj

Pierwsze logowanie

Przed rozpoczęciem pracy ze zwirtualizowanymi aplikacjami Symfonii należy zainicjować konto użytkownika przez zalogowanie i zmianę hasła.

 

Bezpieczeństwo >>

Wymagania polityki haseł >>

Zmiana hasła >>

 

W tym celu:

1.Po otrzymaniu informacji o utworzeniu  konta Microsoft i jego hasła, otwórz stronę http://portal.office.com.

 

W przypadku gdy korzystasz już z innego konta Microsoft (np. dla Office 365) i przeglądarka posiada zapamiętane dane logowania, najłatwiej będzie wykorzystać tryb InPrivate (MS Edge: Ctrl+Shift+n) aby otworzyć nowe okno przeglądarki i w nim wykonać kolejno kroki tej instrukcji.

 

2.Wprowadź adres e-mail użytkownika z dostępem do wirtualizacji, np. [email protected].

 

img_wis_01

 

3.Jeśli jest to pierwsze logowanie użytkownika to w kolejnym oknie, zostanie wyświetlona prośba o zmianę hasła. Informację o "starym haśle" powinna przekazać osoba tworząca konto użytkownika.

 

img_wis_18

 

Jeśli pojawi się informacja o konfiguracji dwuskładnikowego uwierzytelniania, można je pominąć klikając Zapytaj później.

img_wis_27

Samo połączenie do programów RemoteApp nie wymaga konfiguracji uwierzytelniania dwuskładnikowego.

 

4.Po zakończeniu operacji nastąpi logowanie do serwisu Office. Na tym etapie konto użytkownika jest już aktywne i można tą stronę zamknąć.

 

Strona ta umożliwia m.in. zmianę hasła.

 

img_wis_02

 

Zobacz również:

Połączenie do programów RemoteApp

Uruchomienie aplikacji

Uruchomienie przez stronę internetową

Zmiana hasła