Połączenie RemoteApp jest dedykowane dla systemu Windows i nie jest testowane ani wspierane na systemie macOS. Wykorzystanie Microsoft Remote Desktop for Mac może wymagać dodatkowej konfiguracji oraz posiadać ograniczenia funkcjonalne.
1.Otwórz Panel sterowania (przycisk Windows > katalog System > Panel Sterowania).
2.W panelu sterowania przełącz wyświetlanie na Widok według: Duże ikony.
3.Kliknij Połączenia programów RemoteApp i pulpitu.
4.Kliknij Uzyskaj dostęp do programów RemoteApp i pulpitów.
5.Podaj adres URL połączenia do usługi wirtualizacji:
•https://*.symfonia.online/
lub
•https://*.symfonia.online/RDWeb/feed/webfeed.aspx,
gdzie zamiast gwiazdki należy podać nazwę poddomeny dla subskrypcji Symfonii ERP w Chmurze np.:
6.Kliknij Dalej aby kontynuować.
7.Wprowadź nazwę i hasło użytkownika wirtualizacji.
W przypadku niektórych systemów Windows, login w formie [email protected] może nie działać. W takiej sytuacji użyj do zalogowania Symfonia\imie.nazwisko.
8.System Windows poinformuje o utworzeniu połączenia.
Zobacz również:
Uruchomienie przez stronę internetową