Ustawienia aplikacji > Systemowe

Drukuj

Systemowe

Ustawienia Systemowe pogrupowane są w kategoriach:

 

Ogólne

Struktura organizacyjna – panel pozwalający na tworzenie oraz edycję istniejącej struktury organizacyjnej.

Konta pracowników – panel służący do zarządzania kontami użytkowników systemu. Dodawanie użytkowników >>

Kategorie spraw – panel odpowiada za zdefiniowanie wykazu tematów/obszarów, którymi zajmuje się przedsiębiorstwo. Po przydzieleniu ich do komórek organizacyjnych powstaną teczki w których ewidencjonowane są sprawy. Konfiguracja modułu Sprawy >>

Kontrahenci – otwórz aplikację kontrahenci lub wybierz Importuj z CSV aby zaimportować bazę klientów z pliku. Przycisk:

Otwórz otwiera okno kartoteki Klienci.

Importuj z CSV otwiera kreator importu danych kontrahentów z pliku CSV.

Dane podmiotu – możesz wybrać z listy kontaktów podmiot domyślny, którego dane będą wyświetlane na dokumentach, sprawach itd. Domyślnie, podpięty jest kontrahent, dla którego zainstalowano system.

Tło pulpitu – panel pozwalający dodać własne zdjęcie z dysku oraz ustawić je jako tło pulpitu. Wybieramy opcję Ustaw zdjęcie, aby wybrać obraz z dysku.

Listy dystrybucyjne – zdefiniuj listę pracowników do szybkiego przekazania dokumentu.

Foldery wyszukiwania – rozwiązanie ułatwiające w szybki i prosty sposób wyszukiwać dokumenty na sprawie, kliencie itd. Konfiguracja może wymagać zastosowania kwerendy SQL.

 

Korespondencja

Dzienniki – panel służący do zdefiniowania nowego dziennika bądź edycji już istniejącego.

Instrukcje do dekretacji – zdefiniuj instrukcje do dekretacji, czyli krótkie wiadomości tekstowe, wykorzystywane na etapie przekazywania dokumentów.

Kategorie dokumentów – zdefiniuj kategorie dokumentów, na podstawie których podczas rejestracji dokumentu wypełniane są wybrane pola.

Miejsce przechowywania dokumentu – zdefiniuj lokalizację, w której znajduje się papierowa wersja dokumentu.

Słownik opisów dokumentów – zarządzaj słownikiem opisów dokumentów.

Szablony dokumentów – panel służący do zdefiniowania szablonów dla tworzenia jednolicie wyglądających dokumentów firmowych.

Formy wysyłki – zdefiniuj formy przesyłania korespondencji i przesyłek wykorzystywane przy rejestracji pisma wychodzących.

Wydruk kopert – umożliwia wgranie grafik (np. logo firmy) wykorzystywanych na nadrukach kopert.

 

Groupware

Szablony wiadomości / stopka maila – zdefiniuj własny szablon stopki mailowej oraz umieść go w folderze emails. Szablony wiadomości e-mail >>

Konta pocztowe współdzielone – panel pozwalający na zdefiniowanie nowych bądź edycję już istniejących kont pocztowych współdzielonych.

Kalendarze – panel służący do zarządzania zdefiniowanymi w systemie kalendarzami.

Kalendarze korporacyjne – panel pozwalający na zarządzanie kalendarzami firmowymi w systemie.

 

Business

Magazyny – słownik pozwalający na zarządzanie magazynami w systemie. Słownik ten ma strukturę drzewa, co daje możliwość tworzenia submagazynów.

Grupy produktów – słownik służący do definiowania oraz edycji grup produktów, towarów oraz usług w systemie.

Cechy produktów i pozycji – panel służący do zdefiniowania własnych pól na kartotece produktu oraz pozycji.

Warunki handlowe – słownik predefiniowanych wzorów warunków handlowych możliwych do użycia z poziomu dokumentu oferty.

 

Custom

Cechy – słownik umożliwiający zdefiniowanie dodatkowych pól w systemie (wyświetlanych na zakładce Cechy). Przyciski otwierają okno definiowana cech w kategoriach Sprawy, Zdarzenia, Użytkownicy, Klienci, Osoby kontaktowe.

Grupy cech – słownik umożliwiający tworzenie grup dla utworzonych cech (dodatkowych pól).

Szablony znaków – panel umożliwiający zdefiniowanie własnych lub edycję dostępnych szablonów znaków dla wybranych obiektów.