Kartoteka Windykacja prezentuje dokumenty zlecone do windykacji (bez względu na ich aktualny status). Funkcjonalność wymaga posiadania aktywnego konta na AppSymfonia i dostępu do internetu.
Zakładanie konta i logowanie >>
Pierwsze zlecenie windykacji >>
Zlecanie dokumentów do windykacji >>
W kolumnie Uwagi prezentowane są dodatkowe informacje, np. powód odrzucenia zlecenia windykacji.
Pasek narzędziowy
Rozwija menu wyboru operacji dostępnych w kartotece.
Operacja Odśwież status windykacji synchronizuje statusy w programie ze statusami partnera wykonującego windykację. |
Rozwija menu dostępnych dla kartoteki operacji eksportu danych.
Eksport do excela (Alt+k) Zapisuje widoczną zawartość kartoteki do pliku MS Excel. |
Aktualizuje wyświetlaną zawartość kartoteki. Aktualizacja dotyczy zmian wprowadzanych przez innych użytkowników. |
Okno kartoteki
Z lewej strony okna znajdują się panel Filtry umożliwiający tworzenie i zapisywanie reguł filtrów dla prezentowanych w kartotece danych. Wybierz filtr aby zastosować go dla kartoteki.
Filtry - więcej informacji>>
Szybkie wyszukiwanie w kartotece
Pole szybkiego wyszukiwania w kartotece, prócz prostego wyszukiwania wpisanej frazy we wszystkich polach wyświetlanej tabeli, umożliwia tworzenie bardziej złożonych kryteriów wyszukiwania.
Przycisk otwiera okno wyboru kolumn, w których wykonywane jest szybkie wyszukiwanie. Dostosowanie przeszukiwanych kolumn do wyszukiwanych danych poprawia jakość wyników i szybkość wyszukiwania. W oknie wyboru kolumn można również określić Tryb wyszukiwania jako: •Mieszany (mixed) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. W przypadku kryterium wyszukiwania ze wskazaniem kolumny (np. nazwakolumny:nowak) traktowane jest ono z operatorem I. •I (and) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem I. •Lub (or) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. Aby użyć operatora I poprzedź kryterium znakiem + (np. jan +nowak) •Dokładny (exact) – wyszukiwane jest dokładne wyrażenie (uwzględniając spacje).
Znaki "+", "-" oraz ":" służą do tworzenia złożonych kryteriów wyszukiwania.
Wpisywane kryteria wyszukiwania obsługiwane są w następujący sposób:
|
Widoczne kolumny oraz ich kolejność ustawiana jest w oknie Wybór kolumn otwieranym poleceniem menu kontekstowego Pokaż wybór kolumn dla nagłówka tabeli z danymi kartoteki.
W oknie Wybór kolumn można oznaczyć, które kolumny będą widoczne oraz metodą "przeciągnij i upuść" ustawić ich kolejność.
Metodą "przeciągnij i upuść" kolejność kolumn można zmienić również bezpośrednio na tabeli w kartotece. |