Kontrahenci > Archiwum sprawdzeń | | Drukuj |
Okno otwiera się po wybraniu Kartoteki > Archiwum sprawdzeń.
Okno prezentuje na zakładce:
•Rachunki bankowe – historię wykonywanych weryfikacji rachunków bankowych kontrahentów z białą listą Krajowej Administracji Skarbowej.
•Status podatnika – historię wykonywanych weryfikacji statusu kontrahentów w VAT z bazą Krajowej Administracji Skarbowej.
Dopiskiem [Symfonia] opatrzone są weryfikacje rachunków bankowych z wykorzystaniem pliku listy płaskiej. Sprawdzenie takie wykonywane jest za pośrednictwem serwisu Symfonii. Dla tej metody Krajowa Administracja Skarbowa nie generuje identyfikatorów.
Z lewej strony znajduje się panel ze wyboru filtrów. Użytkownik może dodawać i modyfikować własne filtry.
Pole szybkiego wyszukiwania w kartotece, prócz prostego wyszukiwania wpisanej frazy we wszystkich polach wyświetlanej tabeli, umożliwia tworzenie bardziej złożonych kryteriów wyszukiwania.
Przycisk otwiera okno wyboru kolumn, w których wykonywane jest szybkie wyszukiwanie. Dostosowanie przeszukiwanych kolumn do wyszukiwanych danych poprawia jakość wyników i szybkość wyszukiwania. W oknie wyboru kolumn można również określić Tryb wyszukiwania jako: •Mieszany (mixed) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. W przypadku kryterium wyszukiwania ze wskazaniem kolumny (np. nazwakolumny:nowak) traktowane jest ono z operatorem I. •I (and) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem I. •Lub (or) – wyszukiwane słowa są łączone operatorem Lub. Aby użyć operatora I poprzedź kryterium znakiem + (np. jan +nowak) •Dokładny (exact) – wyszukiwane jest dokładne wyrażenie (uwzględniając spacje).
Znaki "+", "-" oraz ":" służą do tworzenia złożonych kryteriów wyszukiwania.
Wpisywane kryteria wyszukiwania obsługiwane są w następujący sposób:
|
Widoczne kolumny oraz ich kolejność ustawiana jest w oknie Wybór kolumn otwieranym poleceniem menu kontekstowego Pokaż wybór kolumn dla nagłówka tabeli z danymi kartoteki.
W oknie Wybór kolumn można oznaczyć, które kolumny będą widoczne oraz metodą "przeciągnij i upuść" ustawić ich kolejność.
Metodą "przeciągnij i upuść" kolejność kolumn można zmienić również bezpośrednio na tabeli w kartotece. |
Przyciski
Eksport – zapisuje i otwiera wybrane pozycje listy w arkuszu MS Excel.
Wydruk – zapisuje wybrane pozycje listy do pliku PDF.
Odśwież – wczytuje ponownie wyświetlane dane.