Lista raportów > Wyjątki dla deklaracji

Drukuj

Wyjątki dla deklaracji

Sposób uruchomienia raportu

W oknie Ewidencja danych podatkowych (EDP) należy kliknąć przycisk Wydruk (Ctrl+p). Z rozwijanej listy należy wybrać nazwę raportu – Wyjątki dla deklaracji.

 

Funkcja

Raport umożliwia wydruk zestawienia prezentującego wpisy w tabeli wyjątków okna Ewidencja danych podatkowych (EDP) przypisane dla danej deklaracji.

Raport udostępnia zestawienie pomocne w weryfikacji poprawności danych.

 

Opcje

W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:

Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy

Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone znacznikiem v_mark w skrajnej lewej kolumnie

Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy

Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.

 

Po wybraniu przycisku Wykonaj zostanie otwarte okno Wyjątki dla deklaracji z dostępną grupą opcji:

Typ deklaracji – w rozwijanym polu listy należy wybrać skrót deklaracji, dla której ma zostać sporządzone zestawienie.

Deklaracja – w rozwijanym polu listy należy wybrać deklarację, o odpowiednim okresie sprawozdawczym, za który została sporządzona i z odpowiednim statusem.

Okres podatkowy – w rozwijanym polu listy należy wybrać okres podatkowy, dla którego zostały przypisane wyjatki w tabeli EDP.

Narastająco – opcja dostępna po uprzednim wybraniu skrótu deklaracji podatku dochodowego. Zaznaczenie tego pola wyboru oznacza, że zestawienie będzie prezentowało dane narastająco od początku okresu sprawozdawczego.