Lista raportów > Wpisy w ewidencji podatkowej | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
W oknie Ewidencja danych podatkowych (EDP) należy kliknąć przycisk Wydruk (Ctrl+p). Z rozwijanej listy należy wybrać nazwę raportu – Wpisy w ewidencji podatkowej.
Funkcja
Raport umożliwia Wydruk lub Eksport do MS Excel zestawienia prezentującego wpisy okna Ewidencja danych podatkowych (EDP).
Opcje
W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:
•Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy
•Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone znacznikiem w skrajnej lewej kolumnie
•Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy
•Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.
Po wybraniu przycisku Wykonaj zostanie otwarte okno Wpisy w ewidencji podatkowej z dostępnymi opcjami:
Wydruk – umożliwia wydrukowanie standardowego raportu.
Eksport do MS Excel – wybranie opcji przenosi wprowadzone w oknie EDP dane do arkusza kalkulacyjnego.