Lista raportów > Wpisy EDP dla deklaracji | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
W oknie Ewidencja danych podatkowych (EDP) należy kliknąć przycisk Wydruk (Ctrl+p). Z rozwijanej listy należy wybrać nazwę raportu – Wpisy EDP dla deklaracji.
Funkcja
Raport umożliwia wydruk zestawienia prezentującego wpisy we wpisach okna Ewidencja danych podatkowych (EDP) przypisane dla danej deklaracji.
Raport udostępnia zestawienie pomocne w weryfikacji poprawności danych.
Opcje
W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:
•Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy
•Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone znacznikiem w skrajnej lewej kolumnie
•Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy
•Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.
Po wybraniu przycisku Wykonaj zostanie otwarte okno Wpisy EDP dla deklaracji z dostępną grupą opcji:
Typ deklaracji – w rozwijanym polu listy należy wybrać skrót deklaracji, dla której ma zostać sporządzone zestawienie.
Deklaracja – w rozwijanym polu listy należy wybrać deklarację, o odpowiednim okresie sprawozdawczym, za który została sporządzona i z odpowiednim statusem.
Okres podatkowy – w rozwijanym polu listy należy wybrać okres podatkowy, dla którego zostały przypisane wyjatki w tabeli EDP.
Narastająco – opcja dostępna po uprzednim wybraniu skrótu deklaracji podatku dochodowego. Zaznaczenie tego pola wyboru oznacza, że zestawienie będzie prezentowało dane narastająco od początku okresu sprawozdawczego.