Notatka do dokumentu
Do każdego dokumentu możesz dodać dowolną notatkę. Wystarczy w oknie dowolnego dokumentu księgowego otwartego do edycji wybrać kombinację klawiszy Ctrl+N.
W otwartym oknie notatki możesz wprowadzić dowolny tekst do 8192 znaków. Aby zacząć pisać od nowej linii wciśnij Enter. Aby zapisać notatkę wybierz przycisk Zapisz lub kombinację klawiszy Ctrl+Enter.
Na liście dokumentów (wyświetlonej z menu Dokumenty > Przeglądanie > Bufor lub Księgi) obecność notatki w danym dokumencie będzie oznaczona ikonką w kolumnie oznaczonej N.
Taką notatkę możesz dodać w dokumencie otwartym do edycji z bufora, również już po zaksięgowaniu dokumentu. Aby dodać notatkę w dokumencie już zaksięgowanym trzeba wyświetlić listę dokumentów w księgach, zaznaczyć wybrany dokument (postawić w skrajnej lewej kolumnie), a następnie wybrać kombinację klawiszy Ctrl+N.
Notatka do deklaracji
Do każdej zapisanej deklaracji istnieje możliwość dodania dowolnej notatki. Wystarczy w oknie obsługi deklaracji wybrać przycisk Operacje a następnie polecenie Notatka lub sekwencję klawiszy Ctrl+N. Istnieje możliwość dodania notatki również w oknie Lista deklaracji w tym celu należy wybrać kombinację klawiszy Ctrl+N, podświetlając uprzednio wybraną pozycję.
W otwartym oknie można wprowadzić dowolny tekst do 8192 znaków. Aby zacząć pisać od nowej linii wciśnij Enter. Aby zapisać notatkę wybierz przycisk Zapisz lub kombinację klawiszy Ctrl+Enter.
Notatkę można dodać w dowolnym momencie.