Kartoteki > Kartoteka Osoby > Lista osób

Drukuj

Lista osób

W lewej górnej części okna znajdują się przyciski umożliwiające zarządzanie elementami znajdującymi się w oknie.

Dodaj – umożliwia wprowadzanie danych nowej osoby, okno przestawia się w tryb edycji.

Usuń – usuwa wybraną osobę użytkownika z listy.

Filtr – pozwala filtrować osoby na liście pod kątem czy dana osoba jest użytkownikiem, pracownikiem lub osobą kontaktową kontrahenta.

Kolumny – pozwala wybierać, które kolumny tabeli będą prezentowane w oknie listy osób. Jeżeli pole wyboru będzie zaznaczone, to kolumna związana z tym polem będzie widoczna. Jeśli pole nie będzie zaznaczone, to kolumna nie będzie widoczna.

Udostępnienie – otwiera okno w którym można wprowadzić informacje dotyczące udostępnienia danych osobowych wybranych na liście osób.

Zmiana źródła danych – przycisk otwiera okno grupowej zmiany źródła danych.

Anonimizuj wszystkie dane - uruchamia operację anonimizującą dane osobowe wszystkich osób w systemie (nie obejmuje deklaracji w Repozytorium Dokumentów). Anonimizacja dotyczy tylko tych danych, dla których upłynął czas przechowywania. Anonimizacja dotyczy tylko tych danych, dla których upłynął czas przechowywania. Anonimizacja danych osobowych >>

Operacja anonimizacji jest nieodwracalna.

Lista anonimizacji - otwiera okno informujące o statusie realizacji zleconych anonimizacji danych osobowych.

 

W trybie prezentacji w oknie widać tabelę z listą osób zarejestrowanych w systemie. Nagłówkami tabeli są dane osoby wprowadzone do systemu:

Imię – wpisuje się imię osoby wprowadzanej do systemu,

Nazwisko – wpisuje się nazwisko osoby wprowadzanej do systemu,

NIP – wpisuje się NIP osoby wprowadzanej do systemu,

PESEL – wpisuje się PESEL osoby wprowadzanej do systemu,

Miejscowość – wpisuje się miejsce zamieszkania osoby wprowadzanej do systemu,

Użytkownik – określa status osoby w aplikacji jako użytkownika,

Pracownik – określa status osoby w aplikacji jako pracownika,

Osoba kontaktowa – określa status osoby w aplikacji jako osoby kontaktowej,

 

W prawej części okna pojawiają się różne dane, zależne od zakładki wybranej przez użytkownika:

Dane osoby

Informacje

Adres

Dane teleinformatyczne

Udostępnianie danych osobowych

 

Zobacz również:

Osoby – okno

Raport o danych osobowych