Jak to zrobić? > Edycja elementów kartoteki

Drukuj

Edycja elementów kartoteki

Kartoteki: kontrahentów stałych, pracowników lub urzędów

1.Wybierz z paska nawigacji polecenie Kartoteki [Ctrl+5]. Pojawi się menu Kartoteki.

2.Wybierz kartotekę, której pozycje zamierzasz modyfikować. Otworzy się odpowiednie okno kartoteki.

3.Kliknij dwukrotnie lewym klawiszem myszy na pozycji, która ma być aktualizowana lub prawym klawiszem myszy kliknij jednokrotnie na pozycji wywołując menu kontekstowe i wybierz Edytuj [Ctrl+Enter].

4.Ustaw się w wybranym do aktualizacji polu i wprowadź poprawki.

5.Wybierz przycisk Zapisz.

 

Pozostałe kartoteki

1.Wybierz z paska nawigacji (lub z menu Funkcje [Ctrl+3]) polecenie Kartoteki. Pojawi się menu Kartoteki.

2.Wybierz kartotekę, której pozycje zamierzasz modyfikować. Otworzy się odpowiednie okno kartoteki.

3.Wskaż w tabeli, tj. w lewej części okna, pozycję kartoteki, która ma być aktualizowana.

4.Ustaw się w prawej części okna tj. na formularzu (klikając w obszarze formularza lub wciskając klawisz F6).

5.Ustaw się w wybranym do aktualizacji polu i wprowadź poprawki.

6.Wybierz przycisk Zapisz.