Jak to zrobić? > Wykorzystanie wzorca rozksięgowania podczas wprowadzania dokumentu

Drukuj

Wykorzystanie wzorca rozksięgowania podczas wprowadzania dokumentu

1.Wybierz z paska nawigacji polecenie Dokumenty [Ctrl+1] > Wprowadzanie i wskaż typ dokumentu lub skorzystaj ze wzorców dokumentu.

2.Wypełnij część opisową dokumentu.

3.Wybierz przycisk Użyj wzorca. Zostanie rozwinięte menu, z którego możesz wybrać Skopiuj ze wzorca lub Zastosuj do dekretacji. Jeżeli wybierzesz Skopiuj ze wzorca wzorzec zostanie zastosowany do dekretacji w dokumencie jak i do rejestru VAT. Polecenie Zastosuj do dekretacji umożliwia zastosowanie wzorca tylko do dekretacji w dokumencie, bez zmieniania rejestru VAT. W dokumentach korygujących (FKS, FKZ) i dokumentach typu DIM, DEX i DP dostępne jest jedynie polecenie Skopiuj ze wzorca.

4.Jeżeli wybierzesz polecenie Skopiuj ze wzorca zostanie otwarte okno z wyborem wzorca. Zaznacz nazwę wzorca i wybierz przycisk Użyj.

 

Zobacz także:

Aby utworzyć nowy wzorzec rozksięgowania