Instrukcja użytkownika > Ewidencja pracowników > Dane podstawowe > Ewidencja zdarzeń

Drukuj

Ewidencja zdarzeń

Program umożliwia prowadzenie ewidencji dowolnych zdarzeń, jakie wystąpiły u danego pracownika. Bibliotekę rodzajów zdarzeń można uzupełnić, wywołując z menu główngo Okna - Pozostałe biblioteki - Zdarzenia. Każde zdarzenie w ewidencji posiada datę wystąpienia i termin obowiązywania, który można poźniej kontrolować za pomocą zestawienia terminowego zdarzeń (menu Raporty - Zestawienia kadrowe - Zestawienie terminowe zdarzeń).

Aby wejść do ewidencji zdarzeń, ustawiamy się na właściwym pracowniku i na pasku głównym naciskamy b10_zdarz Zdarzenia.

Jeśli na pasku głównym nie ma takiego przycisku, należy go uaktywnić w Konfiguracji pasków klikając prawym klawiszem myszy na dowolnym przycisku okna głównego.

52400r_img1

Dla nowego zdarzenia wypełniamy:

Data - data wystąpienia zdarzenia

Termin - termin trwania lub zakończenia następstw danego zdarzenia

Zdarzenie - rodzaj zdarzenia wybrany z biblioteki zdarzeń

Opis - opis zdarzenia, uwagi