Instrukcja użytkownika > Ewidencja pracowników > Dane podstawowe > Ewidencja zdarzeń | | Drukuj |
Program umożliwia prowadzenie ewidencji dowolnych zdarzeń, jakie wystąpiły u danego pracownika. Bibliotekę rodzajów zdarzeń można uzupełnić, wywołując z menu główngo Okna - Pozostałe biblioteki - Zdarzenia. Każde zdarzenie w ewidencji posiada datę wystąpienia i termin obowiązywania, który można poźniej kontrolować za pomocą zestawienia terminowego zdarzeń (menu Raporty - Zestawienia kadrowe - Zestawienie terminowe zdarzeń). Aby wejść do ewidencji zdarzeń, ustawiamy się na właściwym pracowniku i na pasku głównym naciskamy Jeśli na pasku głównym nie ma takiego przycisku, należy go uaktywnić w Konfiguracji pasków klikając prawym klawiszem myszy na dowolnym przycisku okna głównego. ![]() Dla nowego zdarzenia wypełniamy: •Data - data wystąpienia zdarzenia •Termin - termin trwania lub zakończenia następstw danego zdarzenia •Zdarzenie - rodzaj zdarzenia wybrany z biblioteki zdarzeń •Opis - opis zdarzenia, uwagi |