Instrukcja administratora > Współpraca z czytnikami RCP > Zawartość czytników

Drukuj

Zawartość czytników

Obok pracy automatycznej istnieje możliwość ręcznego przeglądu i modyfikacji zawartości czytnika. Umożliwia to przycisk okna głównego Zawartość. Dane w czytniku podzielone są według funkcjonalności.

SYNCHRONIZACJA - możliwość ręcznej synchronizacji pracowników, czyli aktualizacji listy pracowników w czytniku na podstawie bazy danych, synchronizacji podlegają tylko pracownicy, mający określony Nr karty RCP w aktualnym zatrudnieniu

230303

oPracownicy do synchronizacji - lista pracowników do wprowadzenia, poprawy lub usunięcia z czytnika, ustalana na podstawie wprowadzonych w aktualnym zatrudnieniu numerów kart RCP (ewentualnie ograniczona do działów określonych w konfiguracji), status pokazuje:

 

Jeśli przy synchronizacji występują problemy to należy upewnić się czy jest wpisana właściwa firma w czytniku na zakładce Baza danych.

Nowy - pracownik istnieje w bazie danych i ma określony numer karty RCP, a nie jest wprowadzony w czytniku

Popraw - dane pracownika (numer karty RCP, nazwisko, imię) wymagają aktualizacji w czytniku (identyfikacja po X_I aktualnego zatrudnienia)

Usuń - pracownik ma pusty numer karty RCP, a istnieje w pamięci czytnika

oOdśwież - odświeża listę pracowników do synchronizacji

oExcel - lista pracowników do synchronizacji w formacie XLS

oOdznacz/Zaznacz - odznacza pozycje podlegające ręcznej synchronizacji (kolumna Z), pojedyńczą pozycję można zaznaczyć dwuklikiem myszy

oSynchronizuj - ręczna synchronizacja podlegających pozycji, czyli aktualizacja pracowników w pamięci czytnika

PRACOWNICY - możliwość edycji niektórych danych pracowników zapisanych w czytniku, wszystkie dane można modyfikować bezpośrednio w czytniku

230304

oPracownicy w czytniku - lista pracowników zapisanych w pamięci czytnika

oOdśwież - pokazuje listę aktualnych pozycji czytnika

oExcel - lista pracowników zapisanych w czytniku w formacie XLS

oZablokuj/Odblokuj - blokowanie możliwości rejestracji wejścia/wyjścia dla pracowników, pojedyńczego ppracownika można zablokować dwuklikiem myszy

oNowy - dodanie nowego pracownika w czytniku

oPopraw - edycja dodatkowych danych zapisanych w czytniku (uprawnienia, wpisanie kodu dostępu PIN, inicjalizacja zapisu odcisku palca)

oUsuń - usunięcie pracownika z czytnika

ZDARZENIA - możliwość ręcznej kontroli zarejestrowanych zdarzeń i zapisania ich w bazie danych

230305

oZdarzenia do zapisu - lista zdarzeń zarejestrowanych w czytniku, w kolumnie Zdarzenie pojawi się numer ewentualnego kodu pracy (zlecenia) wybranego podczas rejestracji zdarzenia (patrz Wprowadzanie kodów pracy), kolumna Powtórne oznacza powtórną póbę rejestracji, kolumna Zdjęcie wskazuje na zdjęcie z rejestracji, które można w pełnym wymiarze zobaczyć po dwukliku myszą

oOdśwież - aktualizacja listy zdarzeń

oExcel - lista zarejestrowanych zdarzeń w formacie XLS

oWyczyść - usuwanie listy zdarzeń z czytnika

oZapisz do bazy - zapisanie zdarzeń do bazy danych programu i usunięcie ich z pamięci czytnika