Instrukcja użytkownika > Rozliczenia końcowe > Pasek rozszerzony z kartoteki | | Drukuj |
Obok wydruku pasków z wynagrodzeń z konkretnej listy możemy również dla każdego pracownika wydrukować zbiorczą informację w postaci paska rozszerzonego, zawierającego miesięczne podsumowanie wypłaty. Czyli pasek z kartoteki łączy wszystkie paski z wynagrodzeń za dany miesiąc (na przykład listę wynagrodzeń podstawowych i listę premii) oraz podsumowanie dochodów wypłaconych w danym miesiącu. W przypadku, gdy pracownik wystąpił tylko na jednej liście, pasek rozszerzony z tej listy pokrywać się będzie z paskiem rozszerzonym z kartoteki za ten sam miesiąc.
Wydruk paska zbiorczego Pasek rozszerzony z kartoteki dostępny jest na liście pracowników z
menu drukowania (F2).
Przed wydrukiem podajemy konkretny miesiąc wynagrodzeń lub określamy dłuższy okres, na przykład cały rok (Kartoteki wynagr.od, do). Określamy również okres wypłat (Dochody od, do), które chcemy ująć w dodatkowym rozliczeniu dochodów i składek ZUS. Wydruk pasków można zawęzić do wybranych rejestrów lub podświetlonych list.
Na paskach możemy zamieścić dodatkową informację o ilości dni i godzin pracy, przełączając odpowiednie opcje w menu Ustawienia - Ustawienia płacowe na zakładce Wydruki. Istnieje możliwość modyfikacji całego wzoru i zawartości paska (patrz Parametry systemu - Makiety dokumentów).
Możemy również seryjnie wydrukować paski z kartoteki dla określonej grupy pracowników, wybierając z menu głównego Raporty pozycję Paski rozszerzone z kartotek. Przed wydrukiem musimy dodatkowo podać zakres pracowników objętych wydrukiem. Tak przygotowane paski możemy (podobnie jak paski z listy płac) rozesłać pracownikom mailem. Po ukazaniu się wydruku na ekranie wybieramy funkcję Wyślij wydruki do pracowników.