Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia kadrowe > Informacja o zatrudnieniu | | Drukuj |
W pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia kadrowe mamy do dyspozycji dwa zestawienia informacji o zatrudnieniu:
• |
Informacja o zatrudnieniu - informacja o pełnym stanie zatrudnienia z wyszczególnieniem osób przyjętych, zwolnionych oraz przebywających na urlopach bezpłatnych, wychowawczych, służbie wojskowej i zasiłku rehabilitacyjnym |
• |
Informacja o zatrudnieniu (PFRON) - informacja o stanie zatrudnienia z podziałem na pełnosprawnych i niepełnosprawnych oraz wyliczeniem wskaźnika zatrudnienia, w zestawieniu wykazani są wszyscy zatrudnieni pracownicy za wyjątkiem osób pełnosprawnych przebywających na urlopach bezpłatnych, wychowawczych, służbie wojskowej i zasiłkach rehabilitacyjnych oraz pełnosprawnych pracowników młodocianych |
Urlop bezpłatny na wniosek pracownika nie pomniejsza stanu zatrudnienia do PFRON, niezależnie od tego, czy jest to osoba pełnosprawna, czy nie. Tak więc urlop bezpłatny pomniejszy stan zatrudnienia tylko w przypadku osoby pełnosprawnej i gdy urlop ten nie jest na wniosek pracownika.
Informacja o zatrudnieniu zestawiona jest zarówno w osobach oraz w przeliczeniu na etaty i może być utworzona szczegółowo (na każdy dzień) za okres miesięczny lub zbiorczo (na każdy miesiąc) za okres roczny.
Przed utworzeniem zatrudnienia określamy:
• |
Selekcja - pozostawiamy puste, jeśli informacja ma dotyczyć całej firmy lub wybieramy te działy pracowników, które chcemy ująć w zestawieniu |
|||||||||||||
• |
Pokaż także zatrudnienia przeniesione do historii - w przypadku, gdy dla danego pracownika jest to już kolejne zatrudnienie (patrz Rozliczenia końcowe - Kolejne zatrudnienie), ustawiając tę opcję brane będą również wszystkie okresy zatrudnienia związane z wcześniejszym aktualnym zatrudnieniem przeniesionym do historii |
|||||||||||||
• |
Pokaż faktyczne zatrudnienie w działach - w przypadku ograniczenia zestawienia do wybranych działów, brani będą pracownicy aktualnie przypisani do tych działów lub po włączeniu tej opcji - pracownicy, którzy byli przypisani do tych działów w okresie, za który robimy zestawienie; opcja widoczna tylko przy włączonym parametrze Włącz zapamiętywanie niektórych danych w historii w ustawieniach kadrowych |
|||||||||||||
• |
Okres od, do - podajemy zakres informacji, najlepiej okres miesięczny lub roczny |
|||||||||||||
• |
Ustawa - w przypadku zestawienia do PFRON określamy wykładnię prawną, na podstawie której pracownicy są uwzględniani jako zatrudnieni:
|
|||||||||||||
• |
Podział - w zależności od zadanego okresu wybieramy:
|