Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia ewidencji > Zestawienie kart pracy | | Drukuj |
Obok wydruku miesięcznej karty pracy dla danego pracownika możemy wydrukować zestawienie miesięcznych kart pracy dla wszystkich pracowników. W tym celu wybieramy w menu głównym Raporty pozycję Zestawienia ewidencji - Zestawienie kart pracy.
Określamy miesiąc (Karty pracy za Mc) i rok (Rok), za który chcemy wydrukować zestawienie. Dodatkowo ewentualnie określamy działy pracowników (Selekcja) ujętych w zestawieniu.
W zestawieniu możemy mieć dostępne następujące sekcje danych:
•Dni pracy - wyszczególniony cały miesiąc pracy z podziałem na poszczególne dni
•Pokaż godziny rozliczone - pokazuje ilość rozliczonych godzin pracy
•Pokaż godziny faktyczne - pokazuje ilość faktycznych godzin pracy - w przypadku rozbudowanej karty pracy (patrz Godziny do odpracowania)
•Suma dni pracy - podsumowanie dla każdego pracownika wszystkich rodzajów dni
•Suma dni pracy w godzinach - podsumowanie poszczególnych rodzajów dni w przypadających na te dni godziny pracy
•Suma godzin pracy - podsumowanie dla każdego pracownika poszczególnych rodzajów godzin pracy
Szybki przegląd osób pracujących i przebywających na urlopach w dniach z danego miesiąca umożliwia właśnie to zestawienie, po zaznaczeniu sekcji Dni pracy.
Zestawienie kart pracy z opisem
Jeśli w parametrach karty pracy (patrz Konfiguracja parametrów firmy) włączymy opcję Włącz opisy dni pracy, wtedy ukaże się dodatkowa pozycja w menu: Zestawienie kart pracy z opisem.
Jest to szczegółowe zestawienie na konkretny dzień, uwidaczniające wprowadzone opisy oraz We-Wy wprowadzone w karcie pracy w danym dniu dla zadanych pracowników.