Instrukcja użytkownika > Deklaracje miesięczne > Zbiorówki

Drukuj

Zbiorówki

Obok standardowych zestawień z list płac mamy możliwość tworzenia własnych zestawień. Wybierając z menu głównego pozycję Raporty - Zbiorówki wywołujemy zdefiniowane wcześniej (patrz Definiowanie i nadzór - Zestawienia zbiorcze) zestawienia list płac.

100101r

W zestawieniu określamy:

Nazwa zbiorówki - wybieramy zdefiniowane wcześniej własne zestawienie, w zależności od parametrów wybranego zestawienia określamy dalsze kryteria zestawienia

Segregacja wg, Podział na, Pomiń puste - parametry ustawiane w definicji zestawienia możemy zmienić jednorazowo na czas wykonania zestawienia

od daty wypłaty, do daty wypłaty - jeśli w zestawieniu ustawiona jest segregacja wg daty wypłaty, określamy okres wypłat za jaki robimy zestawienie

wynagrodzenia od, do - jeśli w zestawieniu ustawiona jest segregacja wg okresu wynagrodzeń, określamy okres wynagrodzeń za jaki robimy zestawienie

kartoteka od, do - jeśli w zestawieniu ustawiona jest segregacja wg kartoteki, określamy okres list wychodzących do kartoteki

Tylko podświetlone listy - gdy podświetlimy wcześniej listy (Shift áâ na liście) i zaznaczymy tę opcję - ujęte zostaną tylko wybrane listy

Od rejestru, Do rejestru - listy z wybranych rejestrów ujęte zostaną w zestawieniu; gdy rejestry pozostawimy puste, kryterium to nie będzie brane pod uwagę; kryterium dostępne, jeśli w zestawieniu ustawiony jest podział na listy płac, rejestry, rejestry/działy

Tylko podświetleni pracownicy - gdy podświetlimy wcześniej wybranych pracowników (Shift áâ na liście) i zaznaczymy tę opcję - tylko oni zostaną ujęci w zestawieniu

Od działu, Do działu - pracownicy z wybranych działów ujęci zostaną w zestawieniu; gdy działy pozostawimy puste, kryterium to nie będzie brane pod uwagę; kryterium dostępne, jeśli w zestawieniu ustawiony jest podział na pracowników, działy, rejestry/działy

Podświetl teraz - dostępny we wszystkich zestawieniach mechanizm wyboru (podświetlenia) pracowników, którzy zostaną ujęci w zestawieniu; mechanizm ten oparty jest na funkcji zestawień wg klucza Podświetl pracowników, po wcześniejszym zdefiniowaniu składników klucza i określeniu kryteriów wyboru

Opisane tu własne zestawienia zbiorcze są bardzo przydatne, jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju raporty z list płac. Jeśli we własnym zestawieniu obok danych z list płac chcielibyśmy ująć inne dane (np. personalne, z angażu), musimy wykorzystać do tego celu zestawienia wg klucza. Zestawienia te są również definiowalne i zawierają wszystkie możliwości zestawień z list płac, lecz są nieco bardziej skomplikowane przy definiowaniu.