Aplikacja mobilna > Zamówienia > Wydruk zamówienia | | Drukuj |
Przed wysłaniem zamówienia do systemu Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel na ekranie wyświetli się pytanie o wydrukowanie zamówienia bezpośrednio po jego wysłaniu.
Po kliknięciu Tak dokument zostanie wydrukowany na drukarce wskazanej w ustawieniach aplikacji. W przypadku gdy drukarka nie została skonfigurowana w ustawieniach, wówczas po kliknięciu Tak użytkownik zostanie przeniesiony na ekran wyszukiwania urządzeń Bluetooth. Jeżeli użytkownik nie ma włączonego modułu Bluetooth aplikacja poprosi o jego włączenie. Na ekranie widoczne są powiązane oraz dostępne urządzenia. Klikniecie na nazwę danego urządzenia spowoduje wyświetlenie okna z zapytaniem o ustawienie drukarki jako domyślnej. Kliknięcie na przycisk Tak spowoduje dodanie jej do ustawień aplikacji. Po kliknięciu przycisku Nie zamówienie zostanie wysłane do drukarki oraz do systemu Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel, ale drukarka nie zostanie ustawiona jako domyślna.
Wydrukowane zamówienie zawiera:
•datę sprzedaży;
•datę wystawienia;
•dane sprzedawcy – nazwę firmy, jej adres, NIP i BDO;
•dane nabywcy – nazwę, adres oraz NIP;
•dane odbiorcy – nazwę oraz adres;
•pozycje towarów – cenę jednostkową netto lub brutto i wartość netto lub brutto w zależności od rodzaju ceny wybranej na ekranie płatności i dostawy podczas tworzenia zamówienia oraz ilość, stawkę VAT;
•wartości VAT zamówienia;
•wartości netto oraz brutto faktury;
•kwotę brutto do zapłaty, również słownie;
•informacje o formie oraz terminie płatności;
•imię i nazwisko handlowca, który wystawił zamówienie;
•miejsce na podpis osoby odbierającej zamówienie;
•miejsce na podpis osoby wystawiającej zamówienie;
•komunikat, który został zdefiniowany w ustawieniach ogólnych dodatku do Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel (Ustawienia).