Ustawienia > Współpraca z modułami - e-Dokumenty | | Drukuj |
Okno umożliwia określenie warunków współpracy z modułem e-Dokumenty (Symfonia 2.0 e-Deklaracje, lub Repozytorium Dokumentów przy współpracy z Symfonia Finanse i Księgowość).
W górnej ramce Firma modułu e-Dokumenty widoczne są pola:
Współpraca z – wybierz moduł e-Dokumentów z którym prowadzona jest współpraca. Wybierz:
•e-Dokumenty Symfonia jeśli współpracujesz z Symfonia 2.0 e-Dokumenty,
•Repozytorium Dokumentów jeśli współpracujesz z Symfonia Finanse i Księgowość i jego Repozytorium Dokumentów. Wybór współpracy z Repozytorium Dokumentów oznacza, że wykorzystywany będzie również jego moduł e-Deklaracje (ustawienia współpracy e-Deklaracji nie będą dostępne).
Firma – w tym polu z listy rozwijanej należy wybrać firmę.
W dolnej ramce Powiązania użytkowników widoczne są pola:
Symfonia 2.0 Handel – należy wybrać z listy użytkownika zdefiniowanego w programie Handel.
moduł e-Dokumenty – należy wybrać z listy rozwijanej użytkownika zdefiniowanego w module e-Dokumenty.
Stacje robocze programu do współpracy z modułem e-Dokumenty wymagają jego instalacji na stanowisku, na którym będzie wykorzystywany.