Administracja > Firmy > Tworzenie firmy i dołączanie baz | | Drukuj |
Aby utworzyć firmę:
1.Przejdź na panel Firma.
2.Kliknij przycisk Nowa, otworzy się okno Nowa firma.
3.Wprowadź nazwę firmy, skróconą nazwę firmy oraz numer jej NIP.
4.Na zakładce Informacje dodatkowe można wprowadzić dane kontaktowe firmy: adres email, numer telefonu oraz zanotować inne informacje.
5.Aby dołączyć bazę lub bazy firmy przejdź na zakładkę Aplikacje:
1.Kliknij przycisk Symfonia. 2.W oknie Przeglądanie w poszukiwaniu folderu wskaż katalog w którym znajdują się pliki bazy danych firmy. 3.Kliknij przycisk OK. 4.W oknie dialogowym wprowadź login i hasło użytkownika z uprawnieniami administratora w dołączanej firmie. 5.Kliknij przycisk Zaloguj. 6.Kliknij przycisk Zapisz.
|
1.Kliknij przycisk Symfonia ERP. 2.W otwartym oknie z rozwijanej listy Baza wybierz bazę firmy, którą chcesz dołączyć. Na liście wyświetlane są firmy dołączone w module Symfonia ERP Administracja. 3.Kliknij przycisk OK. 4.W oknie dialogowym wprowadź login i hasło użytkownika z uprawnieniami administratora w dołączanej firmie. 5.Kliknij przycisk Zaloguj. 6.Kliknij przycisk Zapisz.
|
6.Na zakładce e-Audytor wybierz urząd skarbowy, do którego składane są raporty JPK. Przycisk Skonfiguruj na e-Audytor otwiera okno kreatora konfiguracji firmy na platformie e-Audytor.
7.Kliknij przycisk Zapisz.
Zobacz także: