Aplikacja składa się z modułu Płatności, w którym pracownik eksportujący płatności do banku tworzy płatność na dokumencie. Po uzupełnieniu danych płatności dokument trafia do eksportu. Ta najprostsza ścieżka może zostać rozszerzona o akceptację Płatności, która polega na tym, że płatność po utworzeniu zamiast przejść bezpośrednio do eksportu jest oczekuje na akceptację przez uprawnione osoby.
Akceptacji płatności nie należy utożsamiać z akceptacja płatności na dokumentach Faktur zakupu, Delegacji bądź Płatności.
Struktura modułu
Aplikacja Płatności składa się z zakładek pogrupowanych podmiotem, na którym się operuje:
•zakładki związane z dokumentami podzielone na dwie grupy:
oFaktury zakupu a w niej:
▪Do zapłaty – zawiera listę dokumentów faktur zakupu, które mogą podlegać wygenerowaniu płatności,
▪Oczekujące – lista dokumentów faktur zakupu, które są procesowane i nie osiągnęły jeszcze etapu, w którym należy generować płatność
oPozostałe dokumenty
▪Delegacje – zawiera listę dokumentów delegacji, które mogą podlegać wygenerowaniu płatności,
▪Dokumenty Płatności – zawiera listę dokumentów płatności utworzonych ręcznie przez zalogowanego użytkownika,
•zakładki związane z płatnościami:
oW przygotowaniu – w zakładce tej znajdują się dwa rodzaje płatności: te, które nie posiadają uzupełnionego kompletu informacji, takich jak np: Dane Płatnika, Beneficjenta, kwoty lub szczegóły płatności, lub też są przypięte do Dokumentu Płatności, który nie zakończył jeszcze swojego obiegu,
oZablokowane – lista płatności, które są zablokowane do eksportu do banku,
oDo akceptacji – lista płatności, które oczekują na skierowanie do eksportu do banku przez osobę zatwierdzającą przelewy np. Dyrektora Finansowego,
oDo eksportu – lista płatności, które będą eksportowane do banku,
oZapłacone – lista płatności zawierająca płatności, które zostały oznaczone jako zapłacone lub mają status w Banku oraz oczekują na zapłacenie,
oWszystkie – lista wszystkich płatności w systemie,
oWyeksportowane – lista płatności pogrupowanych wg paczek płatności ze wskazaniem daty eksportu.
•zakładki związane z zabezpieczeniami, a w niej:
oKaucje – lista wyświetlająca płatności, które dotyczą kaucji gwarancyjnych.
Wszystkie zakładki modułu Płatności zawierają następujące funkcje:
•Eksport do Excela – uruchamia widok listy z wybranej zakładki do pliku Excela
•Odśwież – odświeża listę na wybranej zakładce
W następnych artykułach opisano każdą z zakładek modułu.
Zakładki modułu Płatności
Zakładka Faktury zakupu służy tworzeniu płatności na podstawie zarejestrowanych w systemie dokumentów zakupu. Zawiera ona listę faktur zakupu, które spełniają następujące wymagania: •ma uprawnienia zalogowany użytkownik, •forma płatności na dokumencie faktury jest typu „inna”, np.: przelew •nie zostały całkowicie zapłacone, •nie są do niej utworzone płatności o wartości równiej wartości brutto faktury •została w procesie biegu faktury oznaczona do zapłaty
Tworzenie płatności z faktury zakupu >>
Widok tej zakładki przedstawia się następująco: Funkcje dostępne na zakładce: •Utwórz płatność z Faktury – tworzy płatności na podstawie zaznaczonych na liście faktur. •Planer – pozwala na zaplanowanie harmonogramu płatności (płatność „ratalna”). •Kaucja – pozwala na utworzenie kaucji do dokumentu faktury. •Konta bankowe – uruchamia dodatkowy moduł kont bankowych.
Funkcje dostępne z poziomu menu kontekstowej: •Utwórz płatność, •Kaucja, •Planer.
Filtry: •Termin płatności – pola określające zakres terminów płatności. Termin płatności uzupełniany jest na zakładce Szczegóły dokumentu faktura zakupu. •Jednostka rozliczeniowa – lista jednostek rozliczeniowych skonfigurowanych w systemie. Filtruje faktury zakupu według przypisanej jednostki rozliczeniowej. •Kontrahent – lista kontrahentów. Filtruje faktury zakupu według pole Sprzedawca na zakładce Szczegóły dokumentu. •Status dokumentu – lista statusów dokumentów faktur zakupu. •Waluta – lista walut dostępna w systemie. Filtruje faktury zakupu według pola Waluta na zakładce Szczegóły dokumentu. •Typ dokumentu – lista typów dokumentów księgowych przypisanych do typu dokumentu Faktura zakupu. •MPP – znacznik Tak / Nie, filtrujący faktury zakupu wg znacznika mechanizmu podzielonej płatności |
Zakładka Faktury zakupu służy tworzeniu płatności na podstawie zarejestrowanych w systemie dokumentów zakupu. Zawiera ona listę faktur zakupu, które spełniają następujące wymagania: •ma uprawnienia zalogowany użytkownik, •forma płatności na dokumencie faktury jest typu „inna”, np.: przelew, •nie zostały całkowicie zapłacone, •nie są do niej utworzone płatności o wartości równiej wartości brutto faktury, •nie została w procesie biegu faktury oznaczona do zapłaty.
Oznaczanie faktury zakupu do płatności >>
Widok zakładki przedstawia się następująco:
Funkcje dostępne na zakładce: •Oznacz do płatności – oznacza wskazane na liście dokumenty faktur do płatności. •Konta bankowe – uruchamia dodatkowy moduł kont bankowych.
Funkcje dostępne z poziomu menu kontekstowej: •Oznacz (patrz wyżej Oznacz do płatności).
Filtry: •Termin płatności – pola określające zakres terminów płatności. Termin płatności uzupełniany jest na zakładce Szczegóły dokumentu faktura zakupu. •Jednostka rozliczeniowa – lista jednostek rozliczeniowych skonfigurowanych w systemie. Filtruje faktury zakupu według przypisanej jednostki rozliczeniowej. •Kontrahent – lista kontrahentów. Filtruje faktury zakupu według pole Sprzedawca na zakładce Szczegóły dokumentu. •Status dokumentu – lista statusów dokumentów faktur zakupu. •Waluta – lista walut dostępna w systemie. Filtruje faktury zakupu według pola Waluta na zakładce Szczegóły dokumentu. •Typ dokumentu – lista typów dokumentów księgowych przypisanych do typu dokumentu Faktura zakupu. •MPP – znacznik Tak / Nie, filtrujący faktury zakupu wg znacznika mechanizmu podzielonej płatności. |
Zakładka zawiera listę tych delegacji, do których nie zostały utworzone płatności jak również użytkownik posiada odpowiednie uprawnienia. Tworzenie płatności z delegacji >>
Funkcje dostępne na zakładce: •Utwórz płatność z Delegacji – tworzy płatności na podstawie zaznaczonych na liście delegacji. •Konta bankowe – otwiera okno kont bankowych.
Funkcje dostępne z poziomu menu kontekstowego: •Utwórz płatność (vide Utwórz płatność z Delegacji).
Filtry: •Jednostka rozliczeniowa – lista jednostek rozliczeniowych skonfigurowanych w strukturze organizacyjnej w systemie. •Pracownik – lista pracowników. Na delegacji dotyczy pola Delegowany. |
W tej zakładce zalogowany użytkownik ma możliwość tworzenia płatności, które nie wynikają z posiadanych dowodów zakupu, takich jak faktury zakupu, czy też paragony. Służą zasadniczo do przygotowywania drobnych kwotowo przelewów.
Funkcje dostępne na zakładce: •Utwórz płatność – tworzy płatność wraz z dokumentem płatności, •Klonuj płatność – generuje nową płatność na podstawie zaznaczonej, •Usuń płatność – usuwa płatność wraz z dokumentem płatności, •Wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że wymagane jest do nich dodanie potwierdzenia płatności, •Usuń wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że do nich nie ma wymagalności potwierdzenia płatności, •Konta bankowe – uruchamia dodatkowy moduł kont bankowych.
Funkcje dostępne w menu kontekstowym: •Klonuj płatność, •Usuń płatność, •Wymaganie potwierdzenia, •Usuń wymaganie potwierdzenia.
Filtry: •Typ transakcji – lista typów dostępnych transakcji: Krajowe, SEPA, Zagraniczne •Kontrahent – lista kontrahentów. Na dokumencie płatności jest to Beneficjent płatności •Waluta – lista walut w systemie. •Status płatności – lista statusów dostępna dla dokumentów typu Dokument płatności. |
Zakładka w przygotowaniu przeznaczona jest do wyświetlania płatności, które posiadają status W przygotowaniu. Przeznaczona jest do wizualizacji płatności pochodzących z dokumentów płatności, których obieg (dokumentu) nie zakończył się. Domyślnie zakładka ta jest ukryta i nie jest wykorzystywana w normalnej pracy. Uruchomić ją można w Konfiguracji aplikacji.
Struktura zakładki przedstawia się następująco:
Funkcje modułu: •Przekaż do akceptacji / eksportu – uruchamia walidację poprawności danych danej płatności. W przypadku pomyślnego wyniku walidacji przenosi odpowiednio do zakładki Do akceptacji / Do eksportu. (w zależności od ustawień Modułu Płatności). •Zapłacone – oznacza płatność jako zapłaconą z pominięciem procesu eksportu płatności i importu tejże w banku. •Usuń płatność – usuwa zaznaczone na liście płatności. •Wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że wymagane jest do nich dodanie potwierdzenia płatności. •Usuń wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że do nich nie ma wymagalności potwierdzenia płatności.
Funkcje dostępne z poziomu menu kontekstowego: •Akcept. / eksport. •Zapłacone. •Usuń. •Wymagaj potw. •Usuń potw.
|
Zakładka zablokowane zawiera listę płatności, które są zablokowane do eksportu.
Struktura zakładki jest następująca:
Funkcje dostępne w zakładce: •Usuń płatność – usuwa zaznaczone na liście płatności. •Wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że wymagane jest do nich dodanie potwierdzenia płatności. •Usuń wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że do nich nie ma wymagalności potwierdzenia płatności.
Funkcje dostępne z menu kontekstowego: •Usuń •Wymagaj potw. •Usuń potw.
|
Zakładka Do akceptacji zawiera listę wszystkich aktywnych płatności, które spełniają wszystkie z poniższych warunków: •posiadają uzupełnione wszystkie wymagane dane na dokumencie płatności, •w ustawieniach aplikacji ustawiono w sekcji „Akceptacja Płatności” tryb pracy „Z akceptacją płatności” oraz do grupy „PŁATNOŚCI – Zakładka AKCEPTACJA PŁATNOŚCI” została dodana minimum jedna osoba.
Struktura zakładki przedstawia się następująco:
Funkcje modułu: •Zatwierdź płatność – funkcja przenosi zaznaczone płatności do zakładki Do eksportu. •Usuń płatność – usuwa zaznaczone na liście płatności. •Wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że wymagane jest do nich dodanie potwierdzenia płatności. •Usuń wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że do nich nie ma wymagalności potwierdzenia płatności.
Funkcje dostępne z menu kontekstowego: •Zatwierdź •Usuń •Wymagaj potw. •Usuń potw.
|
Zakładka zawiera listę wszystkich aktywnych płatności, które spełniają poniższe warunki: •posiadają uzupełnione wszystkie wymagane dane na dokumencie płatności, •została zaakceptowana w zakładce Do akceptacji (tylko w przypadku, gdy konfiguracja wymaga akceptacji Płatności).
Struktura zakładki przedstawia się następująco:
Funkcje modułu: •Eksport do banku – funkcja dla zaznaczonych pozycji na liście otwiera okienko generowania pliku(ów) eksportu do banku. •Usuń płatność – usuwa zaznaczone na liście płatności. •Ustaw Płatnika – funkcja pozwala na zaznaczonych płatnościach ustawić dane Płatnika, takie jak: wybór płatnika, wybór konta, uzupełnienie kodu SWIFT (dla transakcji SEPA i zagranicznych znajdujących się wśród zaznaczonych płatności). •Zapłacone – zaznaczone płatności zostają oznaczone jako zapłacone. •Konta bankowe – otwiera dodatkowy moduł Kont bankowych •Wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że wymagane jest do nich dodanie potwierdzenia płatności. •Usuń wymaganie potwierdzenia – pozwala oznaczyć zaznaczone płatności, że do nich nie ma wymagalności potwierdzenia płatności.
Funkcje dostępne z poziomu menu kontekstowego: •Eksport do banku •Zapłacone •Usuń •Ustaw dane •Ustaw Płatnika •Wymagaj potw. •Usuń potw. |
Zakładka zawiera wszystkie płatności, które zostały wyeksportowane do banku, które są oznaczone statusami: W banku lub Zapłacono.
Struktura modułu jest następująca:
Funkcje modułu (dostępne również z menu kontekstowego): •Zapłacone – oznaczanie wskazanych płatności o statusie „W banku” jako zapłacone, •Dodaj potwierdzenie płatności – oznaczanie płatności o potwierdzeniu płatności z możliwością dodawania załącznika do dokumentu powiązanego z płatnością, •Zwróć do eksportu – pozwala na zwrot płatności do eksportu. |
Zakładka zawiera listę wszystkich płatności dostępnych dla użytkownika. Z poziomu tej zakładki nie można wykonać żadnych operacji za wyjątkiem eksportu listy płatności do arkuszu Excela.
|
Zakładka ta zawiera listę płatności pogrupowanych wg paczek eksportu. Wyświetlana zawartość jest ograniczona wg. miesiąca daty eksportu. W zakładce istnieje możliwość wyeksportowania listy paczek do arkusza Excel.
Filtry modułu: •Data eksportu – filtr zawsze aktywny. Drzewko miesięcy filtrujące płatności wg daty ich eksportu. •Transakcja oWaluta – lista dostępnych walut w systemie. •Beneficjent – grupa filtrów dotyczących beneficjentów płatności. oKontrahent – lista kontrahentów, którzy są beneficjentem płatności. oPracownik – lista pracowników (wielokrotnego wyboru), którzy są beneficjentami płatności. •Płatnik – grupa filtrów dotyczących płatnika. oPłatnik – lista zdefiniowanych w systemie płatników, czyli kontrahentów podpiętych w strukturze organizacyjnej do podmiotu typu ORGANIZACJA. oKonto bankowe – konto bankowe przypięte do kartoteki kontrahenta będącego płatnikiem. •Płatnik – filtr listy pracowników. Ogranicza listę wyeksportowanych paczek płatności według pracownika, który wykonał tę operację. |
Zakładka Kaucje zawiera listę wszystkich płatności, które oznaczone są jako Kaucja gwarancyjna lub Koszty budowy.
Filtry: •Jednostka rozliczeniowa – lista jednostek rozliczeniowych skonfigurowanych w systemie. Filtruje faktury zakupu według przypisanej jednostki rozliczeniowej. •Kontrahent – lista kontrahentów. Filtruje faktury zakupu według pole Sprzedawca na zakładce Szczegóły dokumentu. |
Okna:
Formatka podglądu płatności prezentuje się następująco:
Proces tworzenia płatności niezwiązanych z dokumentami zakupu oraz delegacjami >>
Formatka ta składa się z następujących sekcji: •Szczegóły płatności •Dane Płatnika / Beneficjenta •Kwoty i waluty płatności •Tytuł płatności •Informacje dodatkowe
Szczegóły płatności Sekcja ta zawiera następujące informacje: •Typ transakcji •Termin płatności
W sekcji tej dostępny jest przycisk edycji płatności, który został opisany w sekcji pt. „Funkcje dostępne na formatce podglądu”.
Dane Płatnika / Beneficjenta Sekcja ta zawiera dane Płatnika oraz Beneficjenta płatności. Podzielona jest na dwie części. Lewa część zawiera dane Płatnika, czyli (w maksymalnej możliwej wersji dla przelewów zagranicznych) •Płatnik – nazwa płatnika. Widoczne dla wszystkich typów transakcji, •Konto – konto Płatnika. Widoczne dla wszystkich typów transakcji, •SWIFT – widoczne dla przelewów SEPA oraz Zagranicznych, •Opłata – widoczne dla przelewów Zagranicznych, •Konto opłat – widoczne dla przelewów Zagranicznych. Prawa część tej sekcji wyświetla dane Beneficjenta płatności i zawiera następujące pola: •Beneficjent – nazwa Beneficjenta. Widoczne dla wszystkich typów transakcji, •Konto – konto Beneficjenta. Widoczne dla wszystkich typów transakcji, •SWIFT – widoczne dla przelewów SEPA oraz Zagranicznych, •Konto pośredniczące – widoczne dla przelewów Zagranicznych, •SWIFT konta pośredniczącego – widoczne dla przelewów Zagranicznych.
Kwoty i waluty płatności Sekcja ta zawiera informacje dotyczące kwot i waluty na płatności: •Kwota – kwota płatności z walutą płatności. •VAT – kwota VAT (pole widoczne tylko dla przelewów krajowych mechanizmem podzielonej płatności). •Płatność podzielona – znacznik, czy płatność jest realizowana mechanizmem podzielonej płatności: oTAK, oNIE, oN/D – Nie dotyczy. Wartość na płatnościach typu SEPA oraz Zagranicznych.
Tytuł płatności Sekcja ta zawiera dwa pola: •Tytuł – domyślnie jest to numer płatności •Opis – opis płatności. Informacja nie jest eksportowana do banku
Informacje dodatkowe W sekcji tej znajdują się następujące informacje: •Status płatności •Stan zobowiązania •Kategoria płatności •Wnioskujący •Akceptujący
Dodatkowo znajduje się ikona ołówka, której naciśnięcie otworzy okno edycji danych dodatkowych, które jest opisane w dalszej części artykułu.
Funkcje dostępne na formatce podglądu 1.Edytuj – otwiera płatność w trybie do edycji. 2.Edycja danych dodatkowych – otwiera okno edycji danych dodatkowych jak: oStan zobowiązania oKategoria płatności 3.Przycisk Zamknij – zamyka okno podglądu płatności.
|
Formatka tworzenia i edycji płatności
Formatka ta może być uruchomiona z poziomu: •okna podglądu płatności oraz na dokumencie Płatności (proces tworzenia płatności niezwiązanych z dokumentami zakupu oraz delegacjami), •zakładki Powiązania dokumentu Faktury zakupu, •Zakładki Faktury zakupu, •Zakładki Delegacje (tworzenie płatności z delegacji).
Wygląd formatki Dla różnych typów płatności przedstawia się następująco. Poniżej przedstawiono wizualizacje formatki dla różnych typów płatności.
Przelewy krajowe nie realizowane mechanizmem podzielonej płatności:
Przelewy krajowe realizowane mechanizmem podzielonej płatności:
Przelewy krajowe dla Pracownika opłacającego fakturę zakupu
Płatność SEPA
Płatność Zagraniczna
Opis pól i zachowania formatki Na formatce znajdują się następujące pola: •Rodzaj transakcji – lista dostępnych typów transakcji: oPrzelew krajowy, oPrzelew SEPA, oPrzelew zagraniczny, •MPP – znacznik podzielonej płatności. Może przybierać dwie wartości: TAK / NIE. Dostępny jest dla płatności realizowanych z Faktur zakupu. Wartość ustawiana jest na podstawie znacznika MPP na dokumencie faktury zakupu, •Płatnik – lista płatników dostępnych w systemie, •Konto bankowe Płatnika – lista kont bankowych Płatnika. Zmiana Płatnika powoduje przeładowanie listy, •SWIFT Płatnika – kod SWIFT konta bankowego Płatnika. Uzupełnia się na podstawie wskazanego konta bankowego Płatnika. W przypadku braku kodu SWIFT jego wprowadzenie spowoduje uzupełnienie tej informacji na kartotece konta bankowego, •Beneficjent – lista kontrahentów dostępnych w systemie. •Konto bankowe Beneficjenta – Lista kont bankowych wskazanego Beneficjenta. Zmiana Beneficjenta powoduje przeładowanie listy, •SWIFT Beneficjenta – kod SWIFT konta bankowego Beneficjenta. Uzupełnia się na podstawie wskazanego konta bankowego Beneficjenta. W przypadku braku kodu SWIFT jego wprowadzenie spowoduje uzupełnienie tej informacji na kartotece konta bankowego, •Pracownik – występuje na płatnościach powiązanych z dokumentami Faktur zakupu. Pole nie edytowalne. •Konto bankowe pracownika – konto bankowe wprowadzone na zakładce „Cechy” kartoteki Pracownika.
•Kwota – kwota z wyborem waluty. Kwota płatności ustawiana jest na podstawie (kwota jest aktualizowana o inne płatności powiązane z danym dokumentem): opola kwota Brutto dokumentu Faktury zakupu, opola Rozliczenie z pracownikiem dokumentu Delegacji •Kwota VAT – pole widoczne tylko dla płatności tworzonych z dokumentów Faktur zakupu. Wartość pola VAT uzupełniana jest na podstawie kwoty VAT dokumentu Faktury zakupu. Kwota uwzględnia dotychczas zapłacony VAT na innych płatnościach rozliczonych, •Termin płatności •Tytuł przelewu – pole tekstowe zawierające tytuł płatności •Opis przelewu – pole tekstowe z opisem płatności. Informacja ta nie jest eksportowana do Banku. •Podział opłat – pole dostępne dla płatności Zagranicznych. Lista następujących wartości: oPłaci Płatnik (OUR) oPłaci Beneficjent (BEN/BN2) oOpłata dzielona (SHA /BN1) •Konto bankowe obciążane Płatnika – lista kont bankowych Płatnika. Pole dostępne dla płatności Zagranicznych. Zmiana Płatnika powoduje przeładowanie listy. •Konto bankowe pośredniczące – lista kont bankowych Beneficjenta. Pole dostępne dla płatności Zagranicznych. •SWIFT banku pośrednicz. – kod SWIFT banku pośredniczącego. kod przypisany do konta bankowego pośredniczącego. Zmiana konta pośredniczącego powoduje ponowne załadowanie kodu. W przypadku braku kodu, jego uzupełnienie na formatce edycji płatności spowoduje uzupełnienie kodu na kartotece konta bankowego.
Kliknięcie przycisku Zapisz powoduje uruchomienie procesu weryfikacji wprowadzonych danych. Po pomyślnej weryfikacji płatność jest przesyłana do akceptacji / eksportu (w zależności od tego, czy ustawiono aplikację Płatności w tryb Z akceptacją Płatności). W przypadku edycji płatności o statusie Zaakceptowana (operacja dostępna dla uprawnionych pracowników mających prawo do zarządzania płatnościami) przy włączonym trybie Z akceptacją Płatności, mechanizm zapisu danych płatności przeniesie płatność do zakładki Do akceptacji. |
Filtry na zakładkach aplikacji Płatności
Filtry w większości zakładek w grupie Płatności są identyczne i mają takie same znaczenie. Poniższy obrazek pokazuje zakładki, które posiadają ten sam zestaw filtrów:
Na zaznaczonych zakładkach układ filtrów jest następujący:
Grupa BENEFICJENT W tej grupie wyróżnia się dwa filtry: •Kontrahent – lista kontrahentów, którzy są beneficjentem płatności. •Pracownik – lista pracowników (wielokrotnego wyboru), którzy są beneficjentami płatności.
Grupa PŁATNIK Grupa ta składa się z dwóch filtrów: •Płatnik – lista zdefiniowanych w systemie płatników, czyli kontrahentów podpiętych w strukturze organizacyjnej do podmiotu typu ORGANIZACJA •Konto bankowe – konto bankowe przypięte do kartoteki kontrahenta będącego płatnikiem.
Grupa TRANSAKCJA Grupa ta zawiera następujące filtry: •Typ transakcji – lista dostępnych typów transakcji jak: oPrzelew krajowy, oPrzelew SEPA, oPrzelew zagraniczny, •Waluta – lista dostępnych walut w systemie, •Stan zobowiązania – lista zdefiniowanych w systemie stanów zobowiązań płatności: oDo zapłaty w terminie oOczekujące oWstrzymane oObjęte sporem oKaucja gwarancyjna oKoszty budowy •Termin płatności – wskazanie zakresów dat, w których znajdują się terminy realizacji płatności, •Typ dokumentu księgowego – lista dostępnych typów dokumentów księgowych dla dokumentów typu Faktura zakupu. •Kategoria płatności – lista zdefiniowanych kategorii płatności (lista możliwa do ustawienia w Ustawieniach Aplikacji). Przykładowe wartości to: oOpłata sądowa, oDelegacja, oFaktura zakupu, oKompensata, oWynagrodzenie. •MPP – znacznik Tak / Nie filtrujący płatności, które są / nie są realizowane mechanizmem podzielonej płatności.
Dodatkowe filtry na zakładce Zapłacone Zakładka Zapłacone posiada dodatkowe filtry, jak: •Status płatności – lista dostępnych statusów płatności dla płatności wyeksportowanych oW banku oZapłacone •Potwierdzenie płatności – znacznik wskazujący na to, że płatność ma wymaganie dodania potwierdzenia płatności.
|