W oknie Zapisy opatrzone cechą możesz przeglądać lub drukować grupy zapisów, którym nadałeś poprzednio cechy.
W tabeli zestawione są informacje z dokumentów takie, jak:
•Data – jest to data zaksięgowania dokumentu
•Opis – jest to tekst wpisany w odpowiednim polu przy wprowadzaniu dokumentu
•Konto – jest to numer konta, na które zaksięgowano zapis
•Wn – jest to kwota zaksięgowana po stronie Wn
•Ma – jest to kwota zaksięgowana po stronie Ma
•C – jest to kolumna, w której wybranie przycisku przy podświetlonej linii (lub klawiszy Ctrl +¤) rozwija okno z listą wszystkich cech posiadanych przez dany zapis.
Suma
Pola zawierają zsumowane kwoty wszystkich wyświetlonych zapisów po stronie Wn i Ma.
Przyciski poleceń:
Dokument – powoduje otwarcie okna przeglądanie dla dokumentu
Cechy – otwiera dialog Cechy strony zapisu, w którym możesz wyselekcjonować jedną lub więcej interesujących Cię cech. Po zamknięciu tego okna w tabeli wyświetlona zostanie skrócona informacja o zapisach mających wybrane przez Ciebie cechy.
Pole wyboru Część wspólna – powoduje, że w tabeli wyświetlona zostanie informacja o tych zapisach, które mają jednocześnie wszystkie wybrane przez Ciebie cechy. Jeżeli pole wyboru nie jest aktywne, wówczas wyświetlone są dane dotyczące zapisów mających co najmniej jedną wybraną cechę.
Zestawienie cech – otwiera okno Zestawienie zapisów według cech.
Zamknij – kończy pracę w oknie Zapisy opatrzone cechą.