Lista raportów > Zapisy konta - graficzny | | Drukuj |
Sposoby uruchomienia raportu
Pasek nawigacji: Raporty > Konta > Zapisy na koncie > Drukuj (Ctrl+p) > Zapisy konta - graficzny.
Pasek nawigacji: Raporty > Konta > Zapisy na kontach > Drukuj (Ctrl+p) > Zapisy konta - graficzny.
Funkcja
Wynikiem działania raportu jest zestawienie zapisów na koncie na podstawie okna Zapisy na koncie.
Opcje
Przy wykonaniu raportu można określić, jakie dane mają się ukazać na wydruku: okres, numer dokumentu, rodzaj podsumowań miesięcznych, daty. Można zestawić raport z kontami przeciwstawnymi.
Jeżeli wybrano sortowanie wg okresu, przy podsumowaniach można uzyskać następujące informacje:
•podsumowanie pełne – o bilansie otwarcia, sumach i saldach zapisów w okresie, sumach i saldach zapisów narastająco oraz sumach i saldach zapisów ogółem;
•podsumowania skrócone – o bilansie otwarcia, sumach i saldach zapisów w okresie oraz sumach i saldach zapisów ogółem;
•bez podsumowania – o sumach i saldach zapisów ogółem.
Jeżeli dane w tabeli posortowano wg innego nagłówka, nie można uzyskać podsumowań.
W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:
•Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy
•Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone znacznikiem w skrajnej lewej kolumnie
•Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy
•Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.
Wywołanie z okna Zapisy na kontach
Przy wykonaniu raportu można określić, jakie dane mają się ukazać na wydruku: okres, numer dokumentu, daty. Można zestawić raport z kontami przeciwstawnymi.