Lista raportów > Wydruk bilansu | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
Pasek nawigacji: Raporty > Zestawienia > Wydruk bilansu.
Funkcja
Raport służy do drukowania bilansu.
Na wydruku widoczne są wszystkie zdefiniowane dla danego układu pozycje bilansu. W lewej części wydruku prezentowana jest hierarchiczna struktura Aktywów i Pasywów.
W prawej części wydruku w dwóch kolumnach znajdują się kwoty naliczone na podstawie danych umieszczonych na kontach. W pierwszej z nich – początek roku, w drugiej – data przyjęta jako końcowa do sporządzania raportu (która jest definiowana w trakcie wyboru opcji).
Opcje
Należy wybrać, wskazując z opuszczanego pola listy umieszczonego w prawej części pola:
•Nazwę układu – dla którego ma być sporządzony raport,
•Stan na – przyjęty jako końcowy do sporządzenia raportu.
Następnie mamy możliwość zaznaczenia opcji, które mają być uwzględnione na wydruku:
•Uwzględnij zapisy w buforze – umożliwia uwzględnianie na wydruku bilansu zapisów z dokumentów umieszczonych czasowo w buforze. Jeśli pole wyboru będzie wyczyszczone wówczas uwzględnione będą wyłącznie dokumenty zaksięgowane
i/lub
•Dolicz Rachunek Zysków i Strat – umożliwia doliczenie do bilansu wyniku finansowego.
Przyciski poleceń
OK – wykonuje raport Wydruk bilansu
Anuluj – anuluje wykonywanie raportu i wraca do zakładki Zestawienia
Zobacz także: