Lista raportów > Systemowy graficzny - księgi | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
Pasek nawigacji: Dokumenty [Ctrl+1] > Przeglądanie > Księgi > Drukuj (Ctrl+p) > Systemowy graficzny - księgi.
Funkcja
Wynikiem działania raportu jest zestawienie dokumentów zaksięgowanych .
Na pierwszej stronie raportu pojawia się legenda, informująca o opcjach zadeklarowanych w oknie dialogowym Kryteria wyszukiwania dokumentów zaksięgowanych.
Kolejne kolumny prezentują: miesiąc, datę, nr ewidencyjny, treść dokumentu i kwotę.
Na ostatniej stronie raportu drukowana jest suma kwot wszystkich zestawionych dokumentów.
Opcje
Pokaż datę i numer KSeF – parametr steruje wyświetlaniem informacji o dacie przyjęcia dokumentu w Krajowym Systemie e-Faktur oraz nadanym numerze identyfikującym.
Notatka – parametr steruje umieszczeniem w raporcie treści notatek dla dokumentów.
Znaczniki – parametr steruje umieszczeniem w raporcie informacji o znacznikach dokumentów.
W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:
•Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy
•Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone znacznikiem w skrajnej lewej kolumnie
•Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy
•Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.
Duża ilość dokumentów może znacznie wydłużyć czas wykonania raportu.