Istnieje możliwość szybkiego dostępu do trybu przeglądania lub edycji dokumentów księgowych z różnych miejsc (okien) programu.
W tym celu wystarczy dwuktotnie kliknąć lewym przyciskiem myszy na danym dokumencie, aby przejść do trybu edycji.
Dodatkowo, dla ułatwienia, przycisk Dokument występujący w wyszczególnionych poniżej oknach (umieszczony na dolnym pasku) przenosi akcję edycja dokumentów to:
•Zapisy na koncie,
•Lista rejestrów VAT,
•Rozrachunki – składniki transakcji,
•Zapisy opatrzone cechą,
•Przeszacowanie walut (okno),
•Korekta przeszacowania walut (okno),
•Prognoza przeszacowania walut (okno),
•Dokumenty poza kręgiem kosztów,
•Zestawienie kontrolne księgowań),
•Automatyczne księgowanie.
W trakcie wprowadzania nowego lub edycji istniejącego dokumentu, po wpisaniu numeru NIP, którego nie ma w żadnej z kartotek kontrahentów, stałych lub incydentalnych, zostaje otwarte okno kontrahentów stałych. Użytkownik może w nim dodać nowego kontrahenta lub wskazać już istniejącego, a operację potwierdzić przyciskiem Użyj. Formatka dokumentu zostanie wówczas uzupełniona o pozostałe dane kontrahenta, bez konieczności ponownego ich wprowadzania.