Instrukcja użytkownika > Naliczanie wynagrodzeń > Tworzenie list wg szablonów

Drukuj

Tworzenie list wg szablonów

Po zdefiniowaniu zestawu szablonów definicji list płac możemy utworzyć zestaw list płac za kolejny miesiąc. Klikając prawy przycisk myszy w oknie z listami płac wybieramy z menu Utwórz listy płac wg szablonów. Pojawi się okno:

80651

Wypełniamy parametry:

Zestaw szablonów definicji - zbiór zdefiniowanych wcześniej szablonów zawierający jeden lub kilka szablonów definicji

Miesiąc - miesiąc w jakim chcemy wypłacić listy

Rok - rok w jakim chcemy wypłacić listy

Zakładka Zadania zawiera listę zadań do wykonania. Będzie to zbiór szablonów definicji należący do wybranego zestawu zmultiplikowany o akcje jakie należy wykonać w każdym szablonie. Każde zadanie ma swój stan, który może przybierać następujące wartości:

Czeka - zadanie czeka na wykonanie

Pracuje - zadanie jest właśnie wykonywane

Zakończone - zadanie zakończyło się sukcesem

Niewykonane - zadanie nie zostało wykonane, ponieważ nie zostały spełnione wszystkie warunki do jego wykonania (np. nie zaznaczono zadania do wykonania, nie znaleziono listy płac do przeliczenia, albo pracownicy zostali wprowadzeni na listę wcześniej)

Przerwane - wykonywanie zadania zostało przerwane przez użytkownika

Zakładka Komunikaty będzie zawierać listę błędów, ostrzeżeń i informacji otrzymanych po wykonaniu wszystkich zadań. Można ją wydrukować przyciskiem Drukuj raport.

Przycisk Rozpocznij rozpoczyna wykonywanie zadań (będą wykonywane od góry), a przycisk Przerwij przerywa wykonywanie zestawu zadań. Dodatkowo można zaznaczyć zadania do wykonania (domyślnie wszystkie są zaznaczone). Aby wznowić wykonywanie zadań należy zamknąć i otworzyć okno. Zadania będą wtedy wykonywane od początku (oczywiście tylko te zaznaczone). Zadania typu "Drukuj listę" spowodują otwarcie tylu okien przeglądarki z wydrukami, ile jest zadań drukowania.