Instrukcja użytkownika > Szkolenia > Zestawienie odbytych szkoleń | | Drukuj |
Zestawienie ![]() Określamy: •Selekcja - wybieramy interesujących nas pracowników lub pozostawiamy puste, jeśli zestawienie ma objąć szkolenia wszystkich pracowników •Okres - szkolenia zawarte w podanym okresie ujęte zostaną w zestawieniu, zestawienie obejmie wszystkie szkolenia jeśli okres pozostawimy pusty •Stan na dzień - zestawienie zostanie ograniczone do szkoleń, którym nie wygasł termin ważności, jeśli usuniemy tę datę to zestawienie obejmie wszystkie szkolenia, niezależnie od tego czy minął już termin ważności czy nie •Rodzaj - jeśli wybierzemy rodzaj to uwzględnione zostaną tylko szkolenia tego rodzaju •Grupa - uwzględnione zostaną tylko szkolenia z wybranej grupy •Obecność - jeśli wybierzemy na przykład nieobecny to lista uczestników szkoleń ograniczona zostanie tylko do pracowników, którzy zostali wpisani na szkolenie, ale go nie odbyli (N - nieobecny) •Podział - wybieramy główne kryterium podziału: pracownicy - uzyskamy szkolenia zaliczone przez poszczególnych pracowników, wyposażenie - uzyskamy pracowników uczestniczących w poszczególnych szkoleniach |