Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Okno startowe | | Drukuj |
Okno startowe stanowi wykaz podstawowych informacji, które są zawsze dostępne w oknie głównym programu. Standardowo w oknie startowym uzyskamy informacje o ilości: •Zatrudnieni na umowę o pracę - pracowników zatrudnionych na dzień dzisiejszy •Zatrudnieni na umowy cywilnoprawne - trwających umów zlecenia i umów o dzieło •Terminy badań lekarskich - pracowników z nieważnymi badaniami lekarskimi •Terminy kursów BHP - pracowników z nieaktualnymi kursami BHP •Terminy umów o pracę - pracowników z umową na czas określony, którym nie zakończono, ani nie przdłużono tej umowy Klikając w odpowiedni obszar uzyskamy dodatkową informację o pozycjach spełniających zadane kryterium. Okno startowe możemy wywołać ręcznie z paska zadań przyciskiem lub ustawić automatyczne wywołanie po uruchomieniu programu. W tym celu w menu Ustawienia - Środowisko na zakładce Interfejs musimy zaznaczyć opcję Pokazuj okno startowe. Ponieważ jest ono traktowane jako część pulpitu, to dostępne jest tylko w interfejsie układu Aplikacja MDI. Ustawienie układu Ruchome okna uniemożliwi nawet ręczne wywołanie okna startowego. Listę informacji możemy zmodyfikować lub rozszerzyć o własne zestawienia. Służy do tego moduł raportów SQL. W menu Definicje - Zestawienia SQL ustawiamy, które zestawienie ma się pojawiać w oknie startowym i dodatkowo określamy grupy użytkowników, dla których będą dostępne konkretne informacje. |