Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia ewidencji > Zestawienie kart urlopowych | | Drukuj |
Obok wydruku karty urlopowej dla danego pracownika możemy wydrukować zestawienie kart urlopowych dla wszystkich pracowników. W tym celu wybieramy w menu głównym Raporty pozycję Zestawienia ewidencji - Zestawienie kart urlopowych.
Określamy:
•Selekcja - określamy działy pracowników, których chcemy ująć w zestawieniu
•Okres - podajemy okres urlopów ujętych w zestawieniu (Urlopy od, do) i ewentualnie okres wypłat list płac, na których zostały ujęte te okresy (Wypłaty od, do)
•Rodzaj nieobecności - w zestawieniu mogą być ujęte wszystkie rodzaje urlopów (Wszystkie) lub wybieramy konkretny urlop
•Status - rozróżniamy urlopy planowane i zatwierdzone
•Tylko limit i pozostało do wykorzystania - po zaznaczeniu tej opcji w zestawieniu nie zostaną ujęte poszczególne okresy urlopów, lecz tylko ilości dni: limitu, wykorzystanych i pozostałych do wykorzystania
•Tylko aktywne działy - na zestawieniu ujęci będą tylko pracownicy tych działów, które mają zaznaczone Aktywny
Jeśli chcemy otrzymać zestawienie wykorzystanych urlopów wypoczynkowych w danym roku wraz z ilością dni pozostałych do wykorzystania, wpisujemy w pozycji Okres od: 1 stycznia danego roku, a w pozycji do: datę bieżącą lub 31 grudnia i zaznaczamy Tylko limit i pozostało do wykorzystania. W zestawieniu tym zostaną również wykazane niewykorzystane urlopy z poprzedniego roku.