Aplikacja mobilna – tryb pracy kody własne > Przyjęcie towaru do magazynu > Przyjęcie towaru z kilku dokumentów magazynowych

Drukuj

Przyjęcie towaru z kilku dokumentów magazynowych

Symfonia Mobilny Magazyn pozwala na przyjęcie towaru z kilku dokumentów magazynowych jednocześnie (łączenie dokumentów). Należy jedynie pamiętać, że muszą to być dokumenty w buforze oraz na dokumentach musi być ten sam dostawca, adres dostawy oraz ten sam magazyn.

 

Należy pamiętać, że nie można łączyć dokumentów: przyjęć z produkcji, przyjęć z poziomu zamówień własnych oraz dokumentów własnych.

 

Przyjęcie magazynowe z wielu dokumentów można wykonać zarówno korzystając z opcji Przyjmij dostępnej w menu głównym aplikacji, jak i poprzez skanowanie kodu QR umieszczonego na wydruku dokumentu magazynowego.

 

W pierwszym przypadku, po przejściu do opcji Przyjmij i wyświetleniu listy dokumentów magazynowych należy skorzystać z przycisku Zaznacz kilka, po czym wybrać dokumenty do połączenia, zaznaczając odpowiadające im pola wyboru. Aby przejść dalej należy skorzystać z przycisku Wybierz. Aby zrezygnować z opcji łączenia kilku dokumentów należy kliknąć przycisk Anuluj.

 

imgmm_23_08_325

 

W drugim przypadku, po zeskanowaniu kodu QR znajdującego się na wydruku dokumentu magazynowego, na ekranie wyników skanowania należy wybrać opcję Łącz z kolejnymi dokumentami magazynowymi, która ponownie uruchomi skaner, aby zeskanować kod kolejnego dokumentu.

 

imgmm_23_08_326

 

Następnie (po zeskanowaniu kodu kolejnego dokumentu) można ponownie wybrać opcję łączenia z kolejnym dokumentem, bądź przejść do procesu przyjęcia połączonych już dokumentów zaznaczając opcję Przyjęcie z łączonych dokumentów magazynowych i klikając przycisk Dalej. Opcja łączenia dokumentów magazynowych poprzez zeskanowanie kodu QR jest dostępna tylko dla dokumentów, które taki kod posiadają tj. dokumentów magazynowych o charakterze Przyjęcie do magazynu.

 

Łącząc dokumenty magazynowe przyjęcia, tak samo jak w przypadku pojedynczych dokumentów, wyświetli się ekran z listą towarów. Proces przyjęcia towarów z łączonych dokumentów przebiega analogicznie do procesu przyjęcia towaru z pojedynczych dokumentów.

 

Zatwierdzenie przyjęcia towaru z łączonych dokumentów powoduje wystawienie w systemie Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel każdego z wybranych dokumentów oraz przypisanie odpowiednich lokalizacji na dostawach.

 

Po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej operacji, w wyniku której jest wystawiany dokument magazynowy przyjęcia – login użytkownika mobilnego można podejrzeć na otwartym w Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel dokumencie, wybierając polecenie Informacje> Własne pola.