Strona startowa

Drukuj

Logi zdarzeń

Jeżeli w trakcie konfiguracji, uruchomienia lub pracy z rozwiązaniem Symfonia Mobilny Magazyn wystąpią problemy, pierwszym krokiem jest sprawdzenie logów zdarzeń:

1.Logi aplikacji mobilnej.
W ustawieniach aplikacji mobilnej w grupie Logi widoczny jest przycisk Wyślij logi.

 

imgmm_23_08_956

 
Po kliknięciu przycisku Wyślij logi, logi z aplikacji mobilnej zostaną wysłane do centrali. Logi te zapisywane są  do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowane WebAPI – katalog MobileWarehouseLogs. Należy pamiętać, że folder nie będzie wyświetlany, jeśli z aplikacji nie zostały wysłane żadne logi.
 
Przykład: C:\Symfonia\WebAPI\Modules\HMF\MobileWarehouseLogs

 

imgmm_23_08_957

 

2.Logi WebAPI:
 
Logi zapisywane są do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowane WebAPI – katalog logs. Zapisywane są trzy pliki: errors (zapis błędów), info (zapis informacji) oraz main (zapis zarówno błędów, jak i informacji). Pliki te przechowują logi z ostatnich siedmiu dni.
 
Przykład: C:\Symfonia\WebAPI\logs
 

imgmm_23_08_958

3.Logi dodatku do Symfonia Handel/Symfonia ERP Handel WebAPI
 
Logi zapisywane są do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowana Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel – katalog logs. Zapisywane są trzy pliki: errors (zapis błędów), info (zapis informacji) oraz main (zapis zarówno błędów, jak i informacji). Pliki te przechowują logi z ostatnich siedmiu dni.
 
Przykład: C:\Symfonia\ERP\logs

 

imgmm_23_08_959