Jeżeli w trakcie konfiguracji, uruchomienia lub pracy z rozwiązaniem Symfonia Mobilny Magazyn wystąpią problemy, pierwszym krokiem jest sprawdzenie logów zdarzeń:
1.Logi aplikacji mobilnej.
W ustawieniach aplikacji mobilnej w grupie Logi widoczny jest przycisk Wyślij logi.
Po kliknięciu przycisku Wyślij logi, logi z aplikacji mobilnej zostaną wysłane do centrali. Logi te zapisywane są do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowane WebAPI – katalog MobileWarehouseLogs. Należy pamiętać, że folder nie będzie wyświetlany, jeśli z aplikacji nie zostały wysłane żadne logi.
Przykład: C:\Symfonia\WebAPI\Modules\HMF\MobileWarehouseLogs
2.Logi WebAPI:
Logi zapisywane są do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowane WebAPI – katalog logs. Zapisywane są trzy pliki: errors (zapis błędów), info (zapis informacji) oraz main (zapis zarówno błędów, jak i informacji). Pliki te przechowują logi z ostatnich siedmiu dni.
Przykład: C:\Symfonia\WebAPI\logs
3.Logi dodatku do Symfonia Handel/Symfonia ERP Handel WebAPI
Logi zapisywane są do plików tekstowych znajdujących się w katalogu, w którym jest zainstalowana Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel – katalog logs. Zapisywane są trzy pliki: errors (zapis błędów), info (zapis informacji) oraz main (zapis zarówno błędów, jak i informacji). Pliki te przechowują logi z ostatnich siedmiu dni.
Przykład: C:\Symfonia\ERP\logs