Aplikacja mobilna > Zamówienia > Operacje na zamówieniu „w buforze” | | Drukuj |
Po wejściu do zakładki Zamówienia wyświetli się lista wszystkich ostatnio zsynchronizowanych oraz złożonych w aplikacji zamówień. Na liście mogą znajdować się zamówienia o statusie w buforze.
Również po przejściu do procesu składania zamówienia z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran
prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie zamówienia, w tym zamówienia o statusie w buforze.
Kliknięcie na zamówienie o statusie „w buforze” wywoła okno możliwych do wykonania akcji. Wśród nich znajdują się:
•Wyślij – aplikacja podejmie próbę wysłania zamówienia, po wysłaniu zamówienie otrzyma status wysłano. W przypadku braku pozycji na zamówieniu, użytkownik otrzyma stosowny komunikat;
•Edytuj – użytkownikowi zostanie zaprezentowany pierwszy ekran procesu składania zamówienia; zamówienie znajduje się na takim etapie, na jakim zostało przerwane, aby kontynuować realizację zamówienia należy postępować tak jak podczas składania nowego zamówienia. W przypadku gdy zamówienie było utworzone dla kontrahenta, który nie jest przypisany do aktualnie zalogowanego użytkownika na ekranie zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat;
•Kopiuj do nowego zamówienia – ustawienia z danego zamówienia zostaną skopiowane i wklejone do nowego zamówienia;
•Usuń – zamówienie zostanie usunięte i zniknie z listy ostatnich zamówień;